Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Nope!
Frågat om citat många ggr där och helt utan framgång.
Jag tror det är så enkelt man vill inte vill förstå vad jag skriver, då man aldrig frågar och oftast börjar prata om annat istället.
Sånt är rätt talande.
Men även om det du tar upp nu, hur ändrar det nått om munskydden?
Och att forskningen är inte entydig ens, detta har FHM berättat för dig redan.
Flockimmunitet har vi inte i Sverige ens, vi har en helt annan strategi.
Dock verkar inte den strategin ha fastat än fast man upprepat den hundratals ggr.
Forskningen är delad om munskydden och har inget entydigt svar, om man nu inte exkluderar den forskning man ogillar personligen.
Vi visade också hur bra vi kan lösa en smitta utan munskydd, och nu är det bara göra det igen.
@klyban. Det är faktiskt inte klokt hur du får hållas i tråd efter tråd. Men det är väl som med handicap i golf.
Återkom när det du svarar har anknytning till det jag skrivit.
Forskningen är delad om munskydden och har inget entydigt svar, om man nu inte exkluderar den forskning man ogillar personligen.
Vi visade också hur bra vi kan lösa en smitta utan munskydd, och nu är det bara göra det igen.
Har redan adresserat detta sedan innan, ingenting direkt har ändrat sig med munskyddsforskning och när FHM diskuterade den.
Inget har ändrat sig heller vilket strategi vi har(Och det är INTE flockimmunitet, den saken har FHM berättar hundratals ggr, kanske lyssna på FHM istället för mig?)
Dock lustigt nog så lyfter man maildiskussioner då, som är av den förutsättningslösa sortens diskussion.
Om du vill diskutera andra trådar så gör det i nämnd tråd, synd bara att jag inte har några diskussioner som du önskar.
Det ska väl vara trumptrådarna då, men det är ju en skämt diskussion då en part vägrar delta.
Med munskydd på?
Eller har du bytt ämne till tomater som ska ätas och inte pratar om munskydd längre?
Om det är så, så är du i fel tråd och diskutera tomater.
Kanske om du hade diskuterat att du tvättade tomaten före noga, så du inte fick COVID-19 via folk som tagit på tomaterna i affären.
Med munskydd på?
Eller har du bytt ämne till tomater som ska ätas och inte pratar om munskydd längre?
Om det är så, så är du i fel tråd och diskutera tomater.
Kanske om du hade diskuterat att du tvättade tomaten före noga, så du inte fick COVID-19 via folk som tagit på tomaterna i affären.
Vad är ohygieniskt?
Och exakt vad i det citerade fick dig och tro det?
Vad är det för konstigt med munskyddsforskningen inte är entydig?
Och vad är det som blir konstigt för dig med att munskyddsforskningen är som en solfjäder av resultat?
På tal om faktadriven då och den avsaknaden i ditt svar av den samma.