Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Har du fortfarande inte berättat vad du ville lyfta med din länk, och ifrågasätter Padirac för återge vad din länk gav oss.
Det är otroligt intressant och perplexserande.
Som du, och du som glömmer av fakta?
Oavsett, där är exakt vi står nu med det du skriver, och med inget.
Hursomhelst blir jag perplex av att tongivande och agendasättande kritiker i tråden anser att vi som nation kan låna obegränsat utan att behöva amortera eller att tongivande kritiker upprörs över att Wallström ansåg att saudiarabisk så kallad rättskipning är medeltida.
Jag tänker mig att orsaken till vurmen för det saudiska synen på straff kan bottna i den upprördhet man kan se bland kritiker över det faktum att svensk smittskyddsstrategi har sin utgångspunkt i den enskilda individens frivilliga ansvarstagande, inte i vilka straffskalor som skall tillämpas för de som inte följer givna direktiv.
Man kan för övrigt notera att Ungern som brukar vara svenska nationalisters idealstat sedan länge har passerat Sverige sett till andel döda.
Det nyauktoritära stolpillret leder bara till sura uppstötningar - till skillnad från den vetenskapliga solfjädern
Jag vet inte vad det är med högern som tror man lånar pengar som nation och aldrig betalar tillbaka.
Kan det vara så enkelt att de inte förstår hur ekonomi fungerar ens?
Haha, Ungern är lustigt i sammanhanget och hur det lyftes som ett föredöme.
Och den riktiga humorn är att Ungern låg låååååååååååångt efter oss i dödlighet mot innan.
Kan det vara så att högerextrem politik inte vet hur man agerar för minska smitta?
Men vår statsskuld är väldigt låg mot BNP, så vad tror du de inbillar sig lyfta nått som skött så såpass bra?
Kan det vara så enkelt de har ingen aning om ekonomi?
"Var och en av oss alla klarar nog helt säkert själva av detta du upptäckt, att du vill lägga detta på andra är förståeligt"
Det är möjligt att det här betyder något för dig och de som uttrycker sig på liknande sätt men då är det förstås ingen idé för dig och de som uttrycker sig så där att göra ideliga kontaktförsök med mig och andra som uttrycker sig på rikssvenska.
Vi väntar fortfarande vad du ville med din länk, men efter så många svar och utan berätta.
Så konstaterar jag att du inte visste.