Pope Joan II skrev 2020-12-16 17:41:40 följande:
Magiskt bra? Det var ju verkligen ingen märkvärdig diskussion alls. Lite spretigt, lite snömos och några saker med substans.
Ledarsidorna har alltid en särställning och är alltid fristående från resten av redaktionen. Så är det på alla tidningar. Visste du alltså inte ens det?
Jag lyfte att de inte har det allra minsta synkning med fackmännen och vetenskapen.
Ja, magiskt bra var dom, och titta och se själv.
Pope Joan II skrev 2020-12-16 17:42:57 följande:
Oj, virusdödarrätter alltså? Ja, det vill vi alla ha!
Ja, och enkelt.
Padirac skrev 2020-12-16 17:55:35 följande:
Ska du ha maten i lungorna? Eller smeta på kroppen - var det inte någon som pratade om att smaka på andra tidigare i tråden?
Tror Trump lockade en del mindre bemedlade att dricka bleach
Det enda som möjligen räknas som livsmedlet som kan tänkas döda/avaktivera virus är väl alkohol, men då på händerna eller ytor kanske..
Det verkar som värme är ett helt nytt koncept för dessa människor och matlagning.
Anonym (man) skrev 2020-12-16 17:57:14 följande:
När du ändå är på g med att gräva fram information från experter så kan du väl gräva fram information om alla andra experter som varit och fortsätter vara kritiska?
Kan ju inte vara så svårt att hitta kan jag tycka, den är ju ganska gedigen. Men det kanske är svårt med så stora skygglappar och polariserade glasögon som filtrerar bort allt man inte vill se?
Du får nog titta först och inse en sak.
Tow2Mater skrev 2020-12-16 17:57:48 följande:
Vi väntar alla med spänning att klyban ska upplysa oss, han vet ju.
Trodde du visste hur man satte på en spis/ugn, mitt fel att tro detta