Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
quote=80590272][quote-nick]Litenmenhård skrev 2020-08-17 17:25:14 följande:[/quote-nick]
Tja. Ja, det har varit underbart väder här med. . Gött att slippa tunnelbanan, kan jag tänka mig. Samma sak här på spårvagnarna. Alla knör.
[/quote]
Fint att ni också har härligt väder! Det måste man ta till vara för vintern är sååå lång och trist.
Ja, inget vidare om man måste åka kollektivt som jag vissa dagar och det är fullt med folk. Åker du spårvagn till jobbet?
Ja, nu vet jag. .
Hehe, nej, det kanske hon inte gör. :-P.
Ja, det är intressant att tänka på ibland i alla fall. Undrar verkligen hur världen skulle bli då.
Cowabunga!
Är ni också så att när ni har börjat skriva på en sak att ni börjar skriva om något helt annat? Jag skriver ju om Torsten och Elvira och deras love story, men jag märker att jag skriver mycket om mig själv istället.
Jo, det är jobbigt. Skulle vilja kunna vara bättre på att hålla mig till en sak och slutföra den.
En fråga: Kan man lägga upp låtar på Youtube om de är som genvägar? Min kompis skickade två låtar till mig på Google Drive, som jag ska lägga upp, men jag kunde inte ladda ner de. Däremot kunde jag lägga de som genvägar.
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?
quote=80590272][quote-nick]Litenmenhård skrev 2020-08-17 17:25:14 följande:[/quote-nick]
Tja. Ja, det har varit underbart väder här med. . Gött att slippa tunnelbanan, kan jag tänka mig. Samma sak här på spårvagnarna. Alla knör.
[/quote]
Fint att ni också har härligt väder! Det måste man ta till vara för vintern är sååå lång och trist.
Ja, inget vidare om man måste åka kollektivt som jag vissa dagar och det är fullt med folk. Åker du spårvagn till jobbet?
Cowabunga!
Jo, det är jobbigt. Skulle vilja kunna vara bättre på att hålla mig till en sak och slutföra den.
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?
Jo, jag har också hört det. Jag tror det stämmer, men att det på vissa killar märks mer, av någon anledning.
Jo, jag förstår. . Jag försöker ta hand om mig. Lyssnar på väldigt bra musik. Reggae som vanligt. .
Jo, jag förstår. . Jag försöker ta hand om mig. Lyssnar på väldigt bra musik. Reggae som vanligt. .
Ja det finns mycket man vill se, bara tiden och plånboken räcker till :) Att spendera pengar på resor har jag inget emot, man har ju minnena med sig resten av livet.
Helgen har varit så där, gårdagen tuff och idag blev iaf bättre :)
Hur mådde igelkotten då? Och vad åt ni för grillat? Inte igelkott, väl? ;)
Det tror jag stämmer! Killar har ju olika hormonnivåer även de. Testosteron t ex.
Jag måste erkänna en sak. En gång när jag var liten fick jag mardrömmar av Babar.
Det tror jag stämmer! Killar har ju olika hormonnivåer även de. Testosteron t ex.