• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Sitter och filosoferar lite. .

• Litenmenhård

Bröööööl!

• Litenmenhård

En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .

• Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-08-17 20:54:25 följande:
    Ja, att typ förena nytta med nöje är ju det optimala. Att få ägna sig åt sånt som både är kul och givande.

Asså, jag försöker bli bra på svenska språket, att förstå och själv kunna uttrycka mig korrekt i både tal och skrift. Sen vill jag förstås utveckla min engelska med. Och så lär min ena brorsas tyska flickvän mig lite tyska med ha ha.

Ja, en dag lär väl jag också kämpa med trilskande ungar. Fast jag misstänker man trots allt också får mycket tillbaka när man följer sina alldeles egna barn genom uppväxten. Mycket skrik och kaos men också mycket gos och kärlek. Hoppas jag iaf. Är jag naiv?

Visst har vi det bra i våran familj, absolut. Vi tycker om varandra och håller ihop. Det är en trygghet för mig och väl också för dom andra hoppas jag. Men visst kan det ha sina sidor med ibland och driva en till vansinne. Men jorå, jag älskar min familj.

Brukar också köpa grillad kyckling eller grillade kycklingklubbor på affären. Ibland ribs. Lika bra som hemgrillat imho. Smaskens måste man ha ffs! :P
    Mortiscia80 skrev 2020-08-17 20:13:48 följande:

Igenkänningsfaktor! På båda! Pellefant, och den där lilla trollkarlen som ofta var på dåligt humör haha :D Men Dumbo var ju hjärtskärande i många stunder.

@all När jag var tonåring hade jag en tjejkompis som var fullständigt tokig i elefanter x)

Dumbo är verkligen hjärtskärande, ja. :/

Finns en trevlig tjej i lektrådarna med som är helt tokig i elefanter.
    Så du är inte född i Sverige alltså? Det visste jag inte :) Men din svenska är iaf väldigt bra.

Vissa stunder undrar man vad f*n man gett sig in på att skaffa barn men det är så många fina stunder så på nåt sätt väger det väl upp :) Vet inte om jag skulle orka med två däremot...
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-08-18 19:20:05 följande:

En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .

Hahahaha!! :D
  • Litenmenhård

Morrn, morrn, y'all.

• Litenmenhård

Idag ska jag klippa mig, vilket är ett helt företag i sig, men det ska bli skönt att bli av med Corona-kalufsen.

• Litenmenhård

Undrar om Bob Marley var delvis svensk för han sjunger ju" Oj,oj,oj,oj" i "Buffalo soldier". .

• Litenmenhård

Det blev ingen klippning idag. Ska klippa mig om två veckor. .

• flygrl

Hej alla, inte mycket aktivitet här idag som det verkar. Va kommer det sig? Vart har JonasSa tagit vägen egentligen?

Hur har ni det idag?

Själv njuter jag som vanligt av varma vädret. Så glad att det fortsätter. Har sprungit en lång runda, duschat och ska snart iväg och handla lite.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.