Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Sitter och filosoferar lite. .
Bröööööl!
En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .
Igenkänningsfaktor! På båda! Pellefant, och den där lilla trollkarlen som ofta var på dåligt humör haha :D Men Dumbo var ju hjärtskärande i många stunder.
@all När jag var tonåring hade jag en tjejkompis som var fullständigt tokig i elefanter x)
En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .
Morrn, morrn, y'all.
Idag ska jag klippa mig, vilket är ett helt företag i sig, men det ska bli skönt att bli av med Corona-kalufsen.
Undrar om Bob Marley var delvis svensk för han sjunger ju" Oj,oj,oj,oj" i "Buffalo soldier". .
Det blev ingen klippning idag. Ska klippa mig om två veckor. .
Hej alla, inte mycket aktivitet här idag som det verkar. Va kommer det sig? Vart har JonasSa tagit vägen egentligen?
Hur har ni det idag?
Själv njuter jag som vanligt av varma vädret. Så glad att det fortsätter. Har sprungit en lång runda, duschat och ska snart iväg och handla lite.