Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Den här är bra :)
">
Här kommer ett statement: Man kan inte slicka sin armbåge. Sorry, no can do.
Ingen av the regulars inloggad som det verkar...men hallå och hej ändå!
Ja, henne märkte jag inte ens. Sorry Morty..
Jag var ute en stund förut. Men jag blev så trött i värmen, men det var ändå skönt att ändå komma ut en stund. .
Haha! Detsamma, måste jag säga. Alltid kul att kunna skämta lite. .
Ja, jag tror det var han som brukade säga det.
Jag vet inte vad för frisyr det blir den här gången. Kanske lurviga polisonger. :-P.
Vet inte vem av dem som vistades här då. Får googla på det. :-P.
Sorry btw att jag citerade ditt inlägg två gånger.. Det bara blev så av någon konstig anledning.
Hej hopp, sockertopp. .
Ett gott råd: Försök att se en soluppgång minst en gång om dagen.
Jag är här :D
Jobbat, lunchat med familjen, sovit och tränat. Men nu blir det kvällsurf
Ja just det ja, jag tänkte på kanelbullen men blev osäker på om jag blandat ihop det med någon annan.
Biffen var tyvärr seg, vi ska inte köpa det märket mer, men man blev ju mätt i alla fall. En air fryer är nästan ett måste för den som inte vill ha hjärtinfarkt pga sina strips. Det räcker med en msk olja, supernyttigt :) Man kan äta strips hur ofta man vill, med gott samvete! Och klyftpotatis mm så klart, men även protein som kyckling t ex.
Jaha x) Ja då missförstod jag, det händer.
Sju barn?! :s Det skulle jag aldrig orka, men vid det laget har man nog väldigt bra rutiner för hur man ska få allt att funka också :)
God morgon :) Det verkar som om vi får bra väder idag! Dvs inte som en ugn utan mer normala temperaturer :) Har lite planer för dagen, måste på banken och betala lite räkningar bl.a. Sedan lär det bli lite virkning också, eller något annat trevligt.
Den här är bra :)
">
Dåliga skämt är inte det sämsta ;)