Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej alla, inte mycket aktivitet här idag som det verkar. Va kommer det sig? Vart har JonasSa tagit vägen egentligen?
Hur har ni det idag?
Själv njuter jag som vanligt av varma vädret. Så glad att det fortsätter. Har sprungit en lång runda, duschat och ska snart iväg och handla lite.
Hej alla, inte mycket aktivitet här idag som det verkar. Va kommer det sig? Vart har JonasSa tagit vägen egentligen?
Hur har ni det idag?
Själv njuter jag som vanligt av varma vädret. Så glad att det fortsätter. Har sprungit en lång runda, duschat och ska snart iväg och handla lite.
Hi ho!
Ja var är Jonas, Liindsi och ffa Disa? Har jag glömt nån mer? Ah, de hittar väl hit så småningom.
Dagen har varit bra, inte så produktiv men mått bra. Och så fick vi regn på eftermiddagen!! Efter denna extrema hetta i flera dagar var det SÅ välkommet! :D Jag gillar regn dessutom.
Nu är middagen på g, det blir biff och nån slags strips i vår air fryer :)
Så du är inte född i Sverige alltså? Det visste jag inte :) Men din svenska är iaf väldigt bra.
Vissa stunder undrar man vad f*n man gett sig in på att skaffa barn men det är så många fina stunder så på nåt sätt väger det väl upp :) Vet inte om jag skulle orka med två däremot...
Tja! Nej, det är bara jag här, haha.
Jag njuter också av vädret.
Vad ska du handla för något?
Det är lugnt, dawg. .
Haha, skulle aldrig få för mig att mucka med dig. :-P.
Tack! Jo, jag ska försöka få upp mitt material för allmän beskådning.
Jo, det är ju så. Efter regn kommer ju solsken. Tror det var Bengt Alsterlind som sa det, haha.
Jo, Dumbo är som sagt fin och hjärtskärande.
Bröööööl!
En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .
Idag ska jag klippa mig, vilket är ett helt företag i sig, men det ska bli skönt att bli av med Corona-kalufsen.
Det blev ingen klippning idag. Ska klippa mig om två veckor. .
Undrar om Bob Marley var delvis svensk för han sjunger ju" Oj,oj,oj,oj" i "Buffalo soldier". .
Det är lugnt, dawg. .
Jo, det är ju så. Efter regn kommer ju solsken. Tror det var Bengt Alsterlind som sa det, haha.
En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .
Det är lugnt, dawg. .
Så du är inte född i Sverige alltså? Det visste jag inte :) Men din svenska är iaf väldigt bra.
Vissa stunder undrar man vad f*n man gett sig in på att skaffa barn men det är så många fina stunder så på nåt sätt väger det väl upp :) Vet inte om jag skulle orka med två däremot...
Jag är här :D
Jobbat, lunchat med familjen, sovit och tränat. Men nu blir det kvällsurf
Hej hopp, sockertopp. .
God morgon :) Det verkar som om vi får bra väder idag! Dvs inte som en ugn utan mer normala temperaturer :) Har lite planer för dagen, måste på banken och betala lite räkningar bl.a. Sedan lär det bli lite virkning också, eller något annat trevligt.
Hur mår du nu, frisk än?
God morgon :) Det verkar som om vi får bra väder idag! Dvs inte som en ugn utan mer normala temperaturer :) Har lite planer för dagen, måste på banken och betala lite räkningar bl.a. Sedan lär det bli lite virkning också, eller något annat trevligt.
Hur mår du nu, frisk än?