• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Liindsi
    Litenmenhård skrev 2020-08-17 08:53:42 följande:

Är ni också så att när ni har börjat skriva på en sak att ni börjar skriva om något helt annat? Jag skriver ju om Torsten och Elvira och deras love story, men jag märker att jag skriver mycket om mig själv istället.

Jag kan vara så, men jag är lite så i livets alla avseenden. Börjar på en sak, fortsätter på en annan :)
  • Litenmenhård
    Liindsi skrev 2020-08-17 09:49:18 följande:
    Jag kan vara så, men jag är lite så i livets alla avseenden. Börjar på en sak, fortsätter på en annan :)
    Jo, det är jobbigt. Skulle vilja kunna vara bättre på att hålla mig till en sak och slutföra den.
  • Litenmenhård

En fråga: Kan man lägga upp låtar på Youtube om de är som genvägar? Min kompis skickade två låtar till mig på Google Drive, som jag ska lägga upp, men jag kunde inte ladda ner de. Däremot kunde jag lägga de som genvägar.

• flygrl
    Liindsi skrev 2020-08-16 21:16:25 följande:

Lite ?Life of Brian? över det egentligen haha

Ja, det har du rätt i. Lika absurt jue.
  • flygrl

Hej alla! Underbart väder idag med. Har jobbat och nu kommit hem. Skönt kunna samåka hem från jobbet och slippa packas ihop som i en sardinburk på tunnelbanan mtp Corona.

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-08-17 17:17:30 följande:

Hej alla! Underbart väder idag med. Har jobbat och nu kommit hem. Skönt kunna samåka hem från jobbet och slippa packas ihop som i en sardinburk på tunnelbanan mtp Corona.

Tja. Ja, det har varit underbart väder här med. . Gött att slippa tunnelbanan, kan jag tänka mig. Samma sak här på spårvagnarna. Alla knör. 
  • Litenmenhård

Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-08-17 17:32:02 följande:

Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?

Japp, det händer ibland, inte bara runt pms-tid förresten. En äldre kvinna jag känner har berättat att även män har sina olika cykler under en månad, även om de inte har mens och så. Jag undrar om det stämmer, men det är en intressant frågeställning iaf.
  • Liindsi
    Litenmenhård skrev 2020-08-17 17:32:02 följande:

Varje månad i 25 år nu :P Skönt med en kille som har förståelse för att det är en riktig grej och inte bara använder det som skällsord. Ta hand om dig, lyssna på bra musik eller se en feel good film. :)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-08-17 18:00:12 följande:
    Japp, det händer ibland, inte bara runt pms-tid förresten. En äldre kvinna jag känner har berättat att även män har sina olika cykler under en månad, även om de inte har mens och så. Jag undrar om det stämmer, men det är en intressant frågeställning iaf.
    Jo, jag har också hört det. Jag tror det stämmer, men att det på vissa killar märks mer, av någon anledning.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.