Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Är ni också så att när ni har börjat skriva på en sak att ni börjar skriva om något helt annat? Jag skriver ju om Torsten och Elvira och deras love story, men jag märker att jag skriver mycket om mig själv istället.
En fråga: Kan man lägga upp låtar på Youtube om de är som genvägar? Min kompis skickade två låtar till mig på Google Drive, som jag ska lägga upp, men jag kunde inte ladda ner de. Däremot kunde jag lägga de som genvägar.
Lite ?Life of Brian? över det egentligen haha
Hej alla! Underbart väder idag med. Har jobbat och nu kommit hem. Skönt kunna samåka hem från jobbet och slippa packas ihop som i en sardinburk på tunnelbanan mtp Corona.
Hej alla! Underbart väder idag med. Har jobbat och nu kommit hem. Skönt kunna samåka hem från jobbet och slippa packas ihop som i en sardinburk på tunnelbanan mtp Corona.
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?