Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Det går lite upp och ner det där med förkylningen.
Jadå, jag kommer tipsa sen när jag väl har fått upp det på nätet. .
Det har vi, fast han har ju som sagt skaffat flicka nu så han har inte så mycket tid för mig längre..
Var det inte en drottning som hette Saba? Afrikas drottning, om jag inte minns fel?
Om 130 år, räknat från idag så kommer det inte finnas en enda människa kvar på jorden, om ingen får barn.
Bara en tanke så här på morgonen.
Det har hänt mig många gånger att jag vaknar mitt i natten och är jättepigg och sen inte kan somna om. Det är jobbigt!
Haha, ja, antagligen. :s.
Man får tycka olika :D
Jag ser fram emot när man kan börja resa igen, jag vill se världen medan jag har ork och hälsa så det finns en del ställen jag kan tänka mig men om jag tänker efter ligger nog alla platserna i Europa så allt är ganska "nära". Nya Zeeland och Japan hade varit otroligt att se men det ligger för långt bort och är säkert hiskeligt dyrt att åka till. Ska man också tänka flygskam kan man ju ta bilen inom Europa på ett annat sätt :)
Ja jag ska ägna helgen åt mina nöjen istället, ta det lugnt istället för att städa osv nu när allt ser rätt bra ut. Vad har du för planer?
Wazzup! Yo, Dookie. Pick up the phone. .
Om 130 år, räknat från idag så kommer det inte finnas en enda människa kvar på jorden, om ingen får barn.
Bara en tanke så här på morgonen.
*Vaknar upp* till: Tribe vibes - Oh Diana.
Kollade på "Scary Movie", igår. Det är min Feel good-rulle.
" I Can't get her of my mind. I think about the girl all the time. No diggity." *Ylar*.
Oj, nu väckte jag nog Torsten.
God morgon (lunchtid iof).
Koffeinerad och reda att möta dagen. Blir ut på äventyr i skogen, som vanligt när jag får bestämma, och kanske lite hjortron. :)
" I Can't get her of my mind. I think about the girl all the time. No diggity." *Ylar*.
Oj, nu väckte jag nog Torsten.
God morgon (lunchtid iof).
Koffeinerad och reda att möta dagen. Blir ut på äventyr i skogen, som vanligt när jag får bestämma, och kanske lite hjortron. :)