Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Och nu är jag här en kortis. Kommer dessutom att inte vara här så mycket i helgen då jag ska umgås irl.
Jag har en bror så det var inte kaos, men r hur du menar.
Du är svensk, inte blatte. Då är vi överens.
Japp, fast sannolikt på olika ställen. Badar du själv eller med kompisar?
Ja NU njuter jag :D För nu har solen försvunnit bortom skogsranden och luften svalkar så fint.
Japp, tyvärr har jag trots miljarder tv-serier och filmer (och internet) inte hittat mycket som jag är intresserad av där. Ok, två saker till då, China Town och kanske nån show på Broadway :) Kanske nåt museum. T-banan skulle jag knappt våga mig ner i :s Men en stad jag verkligen tycker om är Prag, dit skulle jag kunna åka en gång per år :) Jag har sett mest av den gamla delen men gör gärna utflykter i trakten, och ser lite olika stadsdelar också.
Ay, papi!
Jag menar god morgon.
Vad gäller love storyn mellan Torsten och Elvira så gillar jag att skriva lite allmänt om det i en del och sen fördjupa mig i det i nästa del. Som en liten teaser. .
Saba. Haha, blev lite fel där.
Jag menar god morgon.
Om 130 år, räknat från idag så kommer det inte finnas en enda människa kvar på jorden, om ingen får barn.
Bara en tanke så här på morgonen.