Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Trevlig helg allihopa!
Oj oj nu var det mycket att läsa ikapp igen :D
Första jobbveckan efter 6 månaders sjukskrivning och jag är helt däckad efteråt. Förhoppningsvis kommer jag in i lunket igen. Så dumt att somna i soffan efter jobbet för då kan jag inte sova på natten. Ska bli skönt med helg, snart snart ledighet. Då ska jag väl hinna läsa ikapp lol
Tack, jo det går åt rätt håll :) Är bara tillbaka på deltid, men det räcker gott och väl för nu.
Det är både och, skönt att komma tillbaka till en vardag. Men samtidigt lite rädd att falla tillbaka I utmattning, jag har varit lite dålig på att sätta gränser på jobbet. Men med kortare pass känns det som om min hjärna hänger med även om jag kraschar efter jobbet. Jag får ha tålamod med mig själv och minska kraven. :)
Tja. Jag njuter i alla fall. . Behöver lite extra värme nu när jag är lite förkyld.
Jag sa ju det. :-P. Haha, tror dock aldrig han sa just det i programmet. :-P.
Morrn, morrrn, y'all. .
Mommy, I'm sick. .
Torsten kommer med rostat bröd till mig.
Nu är historien om Torsten färdig. .
Den blev lite för lång för att posta här, tyvärr.
Meow.
Funderar på att skriva en love story med. .
Ring brandkåren. Cus I'm on fire! .
Jag måste få dela med mig av en mening:
"Tro inte att jag tack vare kärleken inte längre är gangstah. Det är jag. Fast bara när hon inte ser. Du kan ta Torsten från hooden, men inte hooden från Torsten."
Jag sa ju det. :-P. Haha, tror dock aldrig han sa just det i programmet. :-P.
Mommy, I'm sick. .
Nu är historien om Torsten färdig. .
Meow.
Ring brandkåren. Cus I'm on fire! .
Vad gäller love storyn mellan Torsten och Elvira så gillar jag att skriva lite allmänt om det i en del och sen fördjupa mig i det i nästa del. Som en liten teaser. .
BTW: Saab, vilket fint namn på din katt. .
Dags att sova.
Jo, förkylning, tyvärr.
Jo, haha, jag var riktigt dålig i morse.
Jag har en blogg, men kommer inte ihåg lösenordet, men jag ska fixa en till sen. En mer ordentlig blogg, om man säger så.
Jag ska utveckla love storyn mellan Torsten och Elvira. . Det blir del 2.
Haha, lätt att han är. :-P. Jo, han ger inte så mycket mardrömmar i alla fall. :-P.
Vad gäller love storyn mellan Torsten och Elvira så gillar jag att skriva lite allmänt om det i en del och sen fördjupa mig i det i nästa del. Som en liten teaser. .
Saba. Haha, blev lite fel där.
Dags att sova.
Det enda jag skulle vilja se av NY är Central Park :D Men annars finns det så mycket att se så det är svårt att välja...
Jo de hade smöret och blixtlåsen för att det inte skulle vara så besvärligt x) Jag minns inte så mycket av maten men reagerade iaf inte på att det var torrt eller så, men jag tror inte det var samma konsistens riktigt som det vi har till stekpannorna.
Böcker kan förändra liv! Man kan ju bara se historiskt på alla personer, och fortfarande i nutid, som blivit förskjutna eller till och med avrättade för sina texter, bokbålen och annan censur av "farlig" litteratur. En bok är inte alltid bara en bok. Ibland kan det vara ett helt manifest, men många gånger kan den "bara" vara helt världsomvälvande för läsaren.
Du får återkomma senare då ;)
Haha vi kanske måste ha auktion i tråden om det finns fler intressenter :D
Tja! Hur är det med alla? Njuter ni av solen & värmen eller har ni gömt er i kylskåpet?
Sitter ute på balkongen och tycker det är sååå skönt känna den varma luften mot huden. Underbart jue!
Haha vi kanske måste ha auktion i tråden om det finns fler intressenter :D