• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-08-15 07:10:52 följande:
    Så där! Jag vaknade en gång mitt i natten totalt klarvaken men annars har jag sovit bra :) Tackar som frågar. Själv då?
    Oj, det är jobbigt när det händer! Och så tar det en evighet att somna om igen. Jag har sovit okej, tackar som frågar. 

Jag drömde att jag skulle åka upp till Norrland, men väl på tåget så kom jag på att jag hade glömt tågbiljetten hemma så jag blev utkickad mitt i ingenstans. :s.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-08-15 07:14:21 följande:
    Oj, det är jobbigt när det händer! Och så tar det en evighet att somna om igen. Jag har sovit okej, tackar som frågar. 

Jag drömde att jag skulle åka upp till Norrland, men väl på tåget så kom jag på att jag hade glömt tågbiljetten hemma så jag blev utkickad mitt i ingenstans. :s.
    Ja, precis! :o Man ligger där och känner sig konstig för att man är vaken mitt i natten.

Hoppsan, det var ju inte kul :s Träffade du några djur eller försvann drömmen bara?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-08-15 07:16:12 följande:
    Ja, precis! :o Man ligger där och känner sig konstig för att man är vaken mitt i natten.

Hoppsan, det var ju inte kul :s Träffade du några djur eller försvann drömmen bara?
    Ja, det är lite konstigt att det blir så.

Drömmen bara försvann, men det jag inte fattar är vad jag skulle till Norrland och göra, haha. :s.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-08-15 07:19:36 följande:
    Ja, det är lite konstigt att det blir så.

Drömmen bara försvann, men det jag inte fattar är vad jag skulle till Norrland och göra, haha. :s.
    Nej jag undrade lite över det jag också! :D Haha!! Säkert hälsa på en bekant.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-08-15 07:22:58 följande:
    Nej jag undrade lite över det jag också! :D Haha!! Säkert hälsa på en bekant.
    Det har hänt mig många gånger att jag vaknar mitt i natten och är jättepigg och sen inte kan somna om. Det är jobbigt!

Haha, ja, antagligen. :s.
  • Litenmenhård

Kaffe!

BRB.

• Litenmenhård

Nu sitter jag med mina barnförbjudna noveller. :s. Tänkte passa på att göra det när Torsten ännu sover. .-).

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-08-15 07:57:48 följande:

Nu sitter jag med mina barnförbjudna noveller. :s. Tänkte passa på att göra det när Torsten ännu sover. .-).

Haha gör det :D
  • Litenmenhård

Så, nu har jag suttit och skrivit en stund. .

• Liindsi
    Litenmenhård skrev 2020-08-15 11:45:12 följande:

Så, nu har jag suttit och skrivit en stund. .

Vad skriver du om nu? :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.