Anonym (Nej) skrev 2020-01-30 06:48:33 följande:
Om det är sant att han bara råkade bli kär och inte kunde motstå henne(inte ens på er bröllopsdag) så är det väldigt dumt att tro att dom plötsligt skulle klara av att umgås som vänner. Dom ville vara i varandras liv för dom var kära i varandra. Mer hade hänt? Tror du inte att dom flera gånger under relationen bestämt att bara vara vänner?
Du ska inte vara orolig för att andra vet. För självklart vet många om detta. Hon gjorde abort och har berättat för bästa vännen för att få stöd. Sedan har det läckt ut. Kompisgänget dom hängde med har också sina misstankar. Om nu attraktionen och förälskelsen var så enorm att han glömde bort dig ( till och med på er bröllopsdag) och han blev totalt personlighetsförändrad ( enligt dig så har han ju aldrig gjort så här förut) så har alla sett deras dragning till varandra. Sånt lyckas man inte dölja för. ( mer än för dig då du inte ville se det)
Den folk tycker synd om är dig. Älskarinnan är fri att hitta en man som avgudar henne och älskar bara henne. Du sitter med en man som inte ens visar grundläggande mänsklig respekt eller omtanke för dig, ännu mindre kärlek. Tro inte för en sekund att det är mer synd om henne.
Ja du har rätt, det hade säkert skett saker med henne igen även om han nu försöker intala både sig själv och mig att det inte hade det. Oavsett så tyckte han väl om henne så mycket som person att han ville ha henne i sitt liv trots att han gjort saker med henne som är oförlåtliga.
Ja det har hon säkert men vi bor i en av Sveriges största städer och har inga gemensamma bekanta (han har brutit med alla som har koppling till henne). men just den dragningen du nämner är jag så avundsjuk på. Hur kunde han få det med henne? Det måste ju verkligen varit nåt mellan dem. Jag såg dem aldrig ihop så jag vet ju inte..
Det är ju det som är problemet, jag vill INTE att folk ska tycka synd om mig.