Jooosen skrev 2020-06-25 09:43:21 följande:
Jaa väldigt roligt! Låter bra! Låter lite som oss. Tänker oxå att man med tiden får känna efter vad som saknas! Man kan ju fortf köpa saker efter förlossningen liksom haha. Skönt att det löste sig med skötbädden :). Tycker oxå det är svårt med sovställning. Det är galet varmt i vårat sovrum nu oxå plus att jag kissar typ 3 ggr per natt!
Skulle ni få en pojke? Yes vi kollade. Blir en tjej. Har inte heller tänkt sådär jättemycket på namn. Skjuter upp det lite haha!! Vi gillar namnet ?ilse?! Sen har vi några andra oxå men absolut inget bestämt! Det är så svårt! Hon ska ju ändå leva med namnet i massor med år hehe... undviker det oxå lite ..!
Japp, en pojke! Vi är lite inne på Arvid och Oskar just nu, men det kanske ändras. Båda gillar lite klassiska namn. Svåårt! Ilse är fint tycker jag!
Åh ena stunden tänker jag att det löser sig och det mesta i fixat, nästa stund stressar jag upp mig över allt som är kvar att göra! Och att jag borde tänka mer på förlossningen, göra avslappningsövningar, träna osv.... men har inte orkat i denna värme!
Hur är ditt humör? Jag märker att jag blir mycket mer irriterad på min sambo för småsaker, antingen är jag irriterad eller så börjar jag gråta för att allt blir så jobbigt, haha.