Jooosen skrev 2020-07-13 18:37:41 följande:
Hej vännen! Haha ja inte så mycket bättre...är känslig som fan fortfarande. Gjorde fransförlängning idag för första ggn. Bad om korta och naturliga. Gick därifrån med helt onaturliga o långa fransar. Har varit gråtfärdig hela dagen!! Förr hade ja nog inte brytt mig såååå mkt. Hur går det med ditt humör? Ja men samma här. Är sjukt trångt i magen nu. Ibland känns det som att bebben verkligen ligger o trycker mellan benen oxå... vi har oxå fixat det mesta. Leverans på baby crib kommer i veckan! Gjorde min sista dag i lördags. Overkligt! Jobbar du fortfarande? Minns inte från när du skulle varit ledig! Hur går det med namn? Kram!! Kämpa!
Haha känner igen det, här hemma börjar jag gråta lite då och då men min sambo har blivit rätt van och gör inte så stor sak av det iallafall :P Har känt mig lite mer orolig på sistone, tänk om nåt händer såhär i slutet....!
Ja, och mot revbenen. Mycket hicka är det också!
Ska till barnmorskan imorgon och får se hur han ligger, tycker han legat åt ett håll mest hela tiden men sen plötsligt igår sparkade han på andra sidan! Hoppas han lägger sig rätt i tid iallafall.
Vad skönt! Jag jobbar den här och 3 veckor till, men kan nu jobba iaf 3 dagar hemifrån + aslugnt på jobbet så det känns skönt.
Idag hämtade jag en storleverans från apoteket med massa babysaker och några saker till mig själv. Har också målat en byrå till bebben. Mysigt att få fixa och "boa in sig" lite här hemma med bebissaker!
Säng har vi inte än men ska få i aug.
Konstigt nog tänker jag fortfarande inte så aktivt på namn! Vi har ju 1 eller 2. Men man har ju lite tid på sig sen också ;) Hur går det för er? Kram och kämpa du med!