Jooosen skrev 2020-06-02 10:30:23 följande:
Hej vänner hur mår ni? Vilken vecka är ni i nu? Själv är jag i vecka 30! Börjar få tillbaka lite illamående och en jobbig halsbränna. Lillan trycker på blåsan jämt oxå haha. Plus att det strålar ner mot fiffi ganska ofta. Börjar tycka det är svårare att gå promenader och hålla igång. Sorry för klagande. Kommer bli en låååång sommar :p. Ska på picknick nu o vet inte hur ja ska kunna kissa varje kvart haha!
Är i vecka 28 och det börjar bli lite tyngre nu - vad magen växer nu! Men mår fortfarande rätt bra. Får mest ont i svanskotan när jag sitter för mycket/för länge, har känt av lite halsbränna på kvällarna och sover sämre.
Humöret går lite upp och ned - är framförallt trött på coronaskiten som gör att min sambo inte blir lika delaktig känns det som när allt är inställt och han inte får vara med på besök m.m samt att jag inte kan träffa mina föräldrar som jag vill och att de inte blir lika delaktiga i graviditeten som jag önskar (att skicka bilder och prata i telefon är ju inte riktigt samma sak..!)
Hur gick det med picknicken? Kan vara så jobbigt det där när man inte vet om det finns toalett haha.