Jooosen skrev 2020-06-14 08:17:17 följande:
Åh vad roligt! Då ligger vi exakt lika! När är ditt bf? Har mått väldigt bra i graviditeten men börjar ledsna mer o mer. Känner igen mig med mycket. Kramp i vaden som sitter kvar i flera dagar efter. Känner mig allmänt tung och extremt osexig. Har tränat mycket förut o liksom haft en bra kropp. Nu känner ja mig som en flodhäst. Humöret är oxå rätt dåligt o min sambo får stå ut med massa gnäll haha... körde 11 timmatspass i fredags o när ja kom hem kunde ja inte gå typ. Behövde nästan rullstol typ.. hur stort magmått har du om man får fråga?
Så kul! :) 13 augusti är det beräknat till, för dig då? :D
Haha här har du som sagt en till som känner likadant.. jag har inte varit mycket för att träna, men har ett fysiskt och aktivt yrke. Därav känner jag mig oduglig är jag inte klarar av att arbeta med vanliga arbetssysslor. Det blir liksom inget annat kvar att göra då.. :)
Var hos barnmorskan i v 30+6, då låg magmåttet på 33. Det är vad jag förstått några cm över normalt, men allt var bra med bebis, han är normalstor. BM tror att det är för att jag inte är så lång och inte har så lång överkropp, att magen växer mer utåt än normalt. Vilket låter logiskt. :)
Hur har du det med humöret? Jag själv är jättesvajig just nu, går upp och ner med både glädje, trötthet, tårar och.. ja, allt :P