Vi som planerar äggdonation 2020
Han kom med snitt igår! Allt gått bra och vi mår fint. Nu ska vi bara få igång amningen!
Han kom med snitt igår! Allt gått bra och vi mår fint. Nu ska vi bara få igång amningen!
Ingen mjölk sist. Men lägger ingen som helst prestige i amning, mycket viktigare med nöjd och mätt bebis <3 Kämpar på ett tag så får vi se!
Hoppas på att få åka hem till storasyster kring lunch!
Ni som har erfarenhet, var skulle ni rekommendera oss att göra vårt första försök? Jag har läst så mycket positivt om Olga i St Petersburg, men även om Ava i Riga (även läst Gennet?). Eller tror ni att vi ska hålla oss i Sverige? Jag har ingen aning om våra chanser att lyckas, hans spermaprov är utan avvikelser, själv har jag inga ägg, inte en enda äggblåsa synlig vid VUL. 32 år gammal, inte haft blödning på ca 10 år, ätit p-piller då jag varit ovetande om mitt tillstånd. AMH >0,21 och FSH som högst på 90, Östradiol vid flera tillfällen >44 (ej mätbart). Men förutom kassa värden säger de att "allt ser bra ut" (vad det nu kan vara som är bra).
Jag tänker att resa utomlands för med sig stress, som kanske påverkar negativt, men om ni tror chanserna blir bättre åker jag hellre direkt, än gör försök här hemma. Tanken hemma har varit Gynhälsan i Uppsala, så jag följer GrodanS77 men stor spänning mu, för att få höra om upplevelser om dem :)
Sanningen kommer alltid fram oavsett om du säger nåt eller inte, finns alltid många fler som vet vad som pågår och berättar !
Tack, tack! nä, fy fan att ruva! Fast det är ju liksom ända vägen... Å, jag är på rd7 i morgon. Kanske ska man våga testa?! Men har inga tidiga test. Kanske bäst att vänta ändå..
Hur går det för dig då? Så kul att ni fick en till knodd! Har du fått ordning på amningen? Hoppas att allt är tipptopp! Kram!
Testade i morse med cb Early. Det var ett svagt svagt plus. Tycker att det var alldeles för svagt. Är på rd7 8 med en blasto. Tror att det tagit sig men avstannat. Tidigare ggr har jag plussat mycket starkare. För visst har inte donatorägget något med saken att göra, hur snabbt hcg stiger?
Testar om två dagar igen. Till dess räknar jag detta som minus.
Rd10. Hjääääälp! Testet var starkare idag. Fortfarande ganska svagt men starkare! Shit, tänkt om det tar sig ändå! Jag är gravid!
Till affären o skaffa fler tester idag!
Tog ett digitalt också. Det visade gravid 1-2. Det är två veckor sedan befruktning nu så om ett par dagar borde det ha slagit över om det är som det ska tycker jag.
Ja gud, njut. Men om man förbränner medicinerna genom träning, varför får man inte högre dos..? Jag kommer ju knappt våga röra mig om de säger så till mig och det känns som att jag skulle må bättre på alla sätt av att vara aktiv?
Jag käste om förhållningsregler på olgas hemsida. Själv gjorde jag insättning i annan klinik i veckan och är ju lite orolig lver vad som är ok angående träning och hormoner. Min kropp är van vid en hel del trämen doseringen av estrogen var ju lagom och slemhinnsåg perfekt ut vid tf. Simmade imorse det verkar ju ok för man inte får son puls...
Hur lång tid fortsätter efter insättning fortsätter man med hormoner? För jag gissar att det inte är hela graviditeten? Och hur vet man när man vågar sluta?
Jag som äter progynon dagligen redan borde väl åtminstone fortsätta med det? Jag förstår att sånt här är individuellt och sånt jag kan fråga om på vårt videosamtal nästa vecka, men nu kom det upp så många frågor på en gång:)