Inlägg från: Anonym (Fjärde barnet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fjärde barnet)

BF Juni 2020

frånochmeddu skrev 2019-11-26 21:56:14 följande:

...

Välkommen! Skönt att du slipper spy som en gris längre.
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Glabanda skrev 2019-11-26 17:23:08 följande:

Åfick vi ett halvbra besked pga av min ålder (37 år) så vi kommer göra nipt också. 1/185 risk för downs syndrom, 10 långa dagar av väntan....

Så svårt att förhålla sig till en sannoliksbedömning... Hur såg det ut i övrigt då? Kollar de nå mer än nackspalten när en är på kub? Jpag lär inte heller få så bra siffror. Precis fyllt 38.
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Anonym (Tomte) skrev 2019-11-27 13:06:41 följande:

Någon mer som är körd i magen?? För mig växlar det mellan (ursäkta detaljer) förstoppning och... något som kan liknas vid magsjuka. Idag känns inte som en rolig dag på den fronten.

Jag. Hade en ordentligt körare igår. Fick stanna hemma från jobbet idag. Växlar på samma sätt för mig. Har haft nån sväng till m liknande å typ haft svårt avgöra om d är magsjuka eller inte. Men skulle gissa att d kan va förstoppn.diarre lika gärna
  • Anonym (Fjärde barnet)
    vår sommar skrev 2019-11-27 17:02:49 följande:

Nu har jag varit på kub. Allt såg bra ut och fick mycket låg sannolikhet. Har berättat för barnen nu och vilken befrielse att få berätta för världen att vi väntar en till 12+5 :)

Åh, så skönt med den befrielsen!
  • Anonym (Fjärde barnet)
    norrlänningen89 skrev 2019-11-15 14:28:34 följande:

Borde kanske ta tummen ur och skriva in mig på MVC, håller kanske på att vara dags? 9+4 idag. XD

Hur går det för dej?
  • Anonym (Fjärde barnet)

Är d nån fler än som blir kvar på FL å ej går över till fb?

• Anonym (Fjärde barnet)
    Anonym (Tomte) skrev 2019-11-29 16:11:08 följande:

Jag håller mig kvar här tills vidare :)

Så härligt! Då blir jag inte kvar helt ensam

Norrlänningen89: Låter besvärligt. Är ju mkt virus å skit i omlopp nu så skulle ju kunna va logiskt å förklara febern. Får ju hoppas det ej är nå reuma-skov på g! Är väl bra du får komma till spec.mödravården, då har de dej under bra uppsikt.

Jag ska nog också få remiss dit som d lät. Har hänt en del inom familjen på hjärt/kärlfronten. Å nu som gravid är det ju förhöjd risk för den typen av sjd. Får se om det blir nån medicin i förebyggande syfte eller hur de resonerar. Jag har inskrivning om en vecka. Så d blir i 12+2 och på måndag kub. Får se vad allt visar och får ta det därifrån.

Jag känner att jag just inte har så mkt reserver för stunden. Blir helt slut av saker som sker och av tex förkylning. Jobbig känsla.
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Sjc skrev 2019-11-28 11:15:04 följande:

Har varit inne och läst i den här tråden varje dag sen jag plussade men inte vågat tro på den här graviditeten så har inte skrivit förrän nu.

Vilket mirakel! <3

Förstår känslan av att inte våga tro! Jag är lite fortsatt där.. nu är det kub härnäst.. å om allt går väl kommer d nog kännas lite mer verkligt och så när en börjar känna rörelser!
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Zyprexa skrev 2019-11-29 07:51:24 följande:

Har stalkat den här tråden sen jag plussade

Grattis smygare där!

Varför nicket Zyprexa?
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Zyprexa skrev 2019-11-29 19:16:24 följande:

Det har hängt med sen jag spelade spel online när jag var yngre, haha :P

Okej.. blev så fundersam eftersom det är ett antipsykotiskt läkemedel
Svar på tråden BF Juni 2020