• Anonym (Bella)

Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan

Jag har sedan ett år bott med min pojkvän och nu börjar jag tröttna!

Nästan varje gång han gjort nr2 så luktar det bajs i hela lägenheten (bor i en liten 2:a).

Det tar bort allt romantiskt med honom och med hur charmig & rolig han är, kan bara associera honom med bajslukten.

Ska tillägga att han är afrikan och äter MYCKET stark mat med olika slags afrikanska rätter som kan ställa till det lite där nere.

Han äter också bönor, kryddigt kött, råa ägg, kombinerat med en massa koppar kaffe som kanske är boven bakom lukten?

Har försökt att göra magvänlig mat som kokt fisk med potatis och andra rätter, men det verkar inte hjälpa.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan
  • Anonym (veg)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-09-10 10:50:04 följande:
    Ett tips; läs din egna kommentar igjen.
    Anonym (veg) skrev 2019-09-09 14:46:15 följande:

Kor har ett helt annat matsmältningssystem än människor, så det går liksom inte att jämföra en iddisslare med människor. Vill man dra såna jämförelser så kan du ju istället använda hästar, som också är växtätare. Deras bajs luktar just ingenting. Torkat hästbajs luktar mest hö. Men ja precis, den jämförelsen understöder ju inte din åsikt, så varför skulle du vilja använde den då....

Sen ligger det visst något i att vegetarianers bajs kan lukta mindre. Min vän var först köttätare och började sedan äta vegetariskt. Han sa att han märkte märkbart stor skillnad på sitt bajs. Luktade inte alls lika mycket då han åt vegetarisk kost. Hans flickvän (som ju förstås använde samma toalett) kunde intyga att detta stämde, luktade inget efter hans toalettbesök.

Vår kost påverkar vår mage väldigt mycket och således så är vårt bajs olika beroende på vad vi ätit.

Jag har gjort det. Kan du vänligen peka ut åt mig var nånstans i min text från kl. 14:46 igår som jag använder ordet "kobajs" och således kommenterar kobajs?

Min kommentar handlade om hästbajs. Två helt olika djur, du vet? Ungefär sådär som att människor och kor inte är samma.

Kor har ett helt annat matsmältningssystem än människor, så det går liksom inte att jämföra en iddisslare med människor. Vill man dra såna jämförelser så kan du ju istället använda hästar, som också är växtätare. Deras bajs luktar just ingenting. Torkat hästbajs luktar mest hö. Men ja precis, den jämförelsen understöder ju inte din åsikt, så varför skulle du vilja använde den då.... 

Sen ligger det visst något i att vegetarianers bajs kan lukta mindre. Min vän var först köttätare och började sedan äta vegetariskt. Han sa att han märkte märkbart stor skillnad på sitt bajs. Luktade inte alls lika mycket då han åt vegetarisk kost. Hans flickvän (som ju förstås använde samma toalett) kunde intyga att detta stämde, luktade inget efter hans toalettbesök. 

Vår kost påverkar vår mage väldigt mycket och således så är vårt bajs olika beroende på vad vi ätit.

• Anonym (Qwerty)
    Anonym (veg) skrev 2019-09-10 11:45:17 följande:

Jag har gjort det. Kan du vänligen peka ut åt mig var nånstans i min text från kl. 14:46 igår som jag använder ordet "kobajs" och således kommenterar kobajs?

Min kommentar handlade om hästbajs. Två helt olika djur, du vet? Ungefär sådär som att människor och kor inte är samma.

Du skriver om både kobajs och hästbajs i din kommentar. Kobajs som inte luktar (vilket det gör)
  • Anonym (veg)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-09-10 11:47:18 följande:
    Du skriver om både kobajs och hästbajs i din kommentar. Kobajs som inte luktar (vilket det gör)

Återigen, vänligen peka ut var någonstans i min kommentar jag skriver "kobajs". Jag kommenterar hästbajs, ja, det har du rätt i. Men inte kobajs. Jag skulle vara mycket intresserad av att se om du kan hitta ordet "kobajs" i min första kommentar:

Jag skriver "bajs" i den tredje meningen, som syftar till meningen före och alltså hästar. Dvs hästbajs. I mening fyra nämner jag igen bajs, denna gång uttryckligen "hästbajs". Därefter handlar texten om människor och deras avföring. Ej kor, ej hästar heller.

• Anonym (Qwerty)
    Anonym (veg) skrev 2019-09-10 12:02:25 följande:

Återigen, vänligen peka ut var någonstans i min kommentar jag skriver "kobajs". Jag kommenterar hästbajs, ja, det har du rätt i. Men inte kobajs. Jag skulle vara mycket intresserad av att se om du kan hitta ordet "kobajs" i min första kommentar:

Jag skriver "bajs" i den tredje meningen, som syftar till meningen före och alltså hästar. Dvs hästbajs. I mening fyra nämner jag igen bajs, denna gång uttryckligen "hästbajs". Därefter handlar texten om människor och deras avföring. Ej kor, ej hästar heller.

"Kor har ett helt annat matsmältningssystem än människor, så det går liksom inte att jämföra en iddisslare med människor. Vill man dra såna jämförelser så kan du ju istället använda hästar, som också är växtätare. Deras bajs luktar just ingenting."

Jo, kobajs luktar (dvs avföring från kör luktar). Även hästbajs luktar.
  • Anonym (veg)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-09-10 12:08:17 följande:
    "Kor har ett helt annat matsmältningssystem än människor, så det går liksom inte att jämföra en iddisslare med människor. Vill man dra såna jämförelser så kan du ju istället använda hästar, som också är växtätare. Deras bajs luktar just ingenting."

Jo, kobajs luktar (dvs avföring från kör luktar). Även hästbajs luktar.

Återigen. Var skriver jag att kobajs inte luktar?

Jag skriver att "Deras (alltså hästars) bajs luktar just ingenting". Hästbajs som inte är helt pinfärskt luktar (och består) mest (av) hö.
    Skriver inget om kobajs. Jag nämner inte kobajs över huvud taget.

• Anonym (Eller?)
    Anonym (veg) skrev 2019-09-10 08:59:00 följande:

Hahahahahaha 

Ja stackars dej. För du skriver ju inte alls här anonymt bara för att försöka provocera så mycket du kan. 

Nej nej, så är det absolut inte. Jag uttrycker ju bara det som alla innerst inne vet d.v.s att all skit luktar skit. En del lever i förnekelse och vägrar erkänna att deras skit stinker. De bli därför extremt provocerade av att jag snällt påpekar det för dem. Och det gör jag ju så gärna eftersom det är sant.
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-10 13:20:11 följande:

Nej nej, så är det absolut inte. Jag uttrycker ju bara det som alla innerst inne vet d.v.s att all skit luktar skit. En del lever i förnekelse och vägrar erkänna att deras skit stinker. De bli därför extremt provocerade av att jag snällt påpekar det för dem. Och det gör jag ju så gärna eftersom det är sant.

Eller så är det dags för dig att inse att allas bajs inte luktar.
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (Särbo) skrev 2019-09-10 13:35:03 följande:

Eller så är det dags för dig att inse att allas bajs inte luktar.

Allas bajs luktar.
  • Anonym (Bella)
    smulpaj01 skrev 2019-09-09 10:02:55 följande:

Med tanke på vad han äter borde hela han stinka kraftigt från varje por i hans kropp.

Varför skulle han göra det?

Han luktar vääldigt gott då han har aXe africa/aqua.

Sen så luktar hans kropp väldigt maskulint, som de flesta afrikaner brukar lukta, speciellt alfahanarna med mycket muskler :)
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Bella) skrev 2019-09-10 20:34:04 följande:

Varför skulle han göra det?

Han luktar vääldigt gott då han har aXe africa/aqua.

Sen så luktar hans kropp väldigt maskulint, som de flesta afrikaner brukar lukta, speciellt alfahanarna med mycket muskler :)

Hur gammal är han? Tonåring?
Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan