• Anonym (Bella)

Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan

Jag har sedan ett år bott med min pojkvän och nu börjar jag tröttna!

Nästan varje gång han gjort nr2 så luktar det bajs i hela lägenheten (bor i en liten 2:a).

Det tar bort allt romantiskt med honom och med hur charmig & rolig han är, kan bara associera honom med bajslukten.

Ska tillägga att han är afrikan och äter MYCKET stark mat med olika slags afrikanska rätter som kan ställa till det lite där nere.

Han äter också bönor, kryddigt kött, råa ägg, kombinerat med en massa koppar kaffe som kanske är boven bakom lukten?

Har försökt att göra magvänlig mat som kokt fisk med potatis och andra rätter, men det verkar inte hjälpa.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (S) skrev 2019-09-09 15:56:46 följande:

Varför det?

Du jämför idisslande kor med vegetarianer (människor). Hur ska jag kunna argumentera mot en helt annan ras?
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (veg) skrev 2019-09-09 14:47:40 följande:

Nej. Du väljer bara att missförstå med flit, för att det är roligt att reta upp folk. Vilket också antagligen är anledningen till att du sitter där med "ett brett leende på läpparna och njuter".

Fy, det var elakt! Jag tror verkligen inte att jag missförstått någonting i denna tråden. Ni vill bara hacka på mig eftersom jag inte delar era åsikter. Men det är ok och ingenting jag blir upprörd över. Jag ser det som ett skitproblem i sammanhanget.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Bella) skrev 2019-09-07 18:40:49 följande:

Jag har sedan ett år bott med min pojkvän och nu börjar jag tröttna!

Nästan varje gång han gjort nr2 så luktar det bajs i hela lägenheten (bor i en liten 2:a).

Det tar bort allt romantiskt med honom och med hur charmig & rolig han är, kan bara associera honom med bajslukten.

Ska tillägga att han är afrikan och äter MYCKET stark mat med olika slags afrikanska rätter som kan ställa till det lite där nere.

Han äter också bönor, kryddigt kött, råa ägg, kombinerat med en massa koppar kaffe som kanske är boven bakom lukten?

Har försökt att göra magvänlig mat som kokt fisk med potatis och andra rätter, men det verkar inte hjälpa.

Vad ska jag göra?

Jag tycker du har det rätt bra! Min tjej släpper dom suraste silent killers man kan tänka sig medans vi har sex. Hon har lite dålig mage som i stort sett alla myskvällar i soffan framför teven och annat fylls med hennes arom.
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-09 16:20:05 följande:

Fy, det var elakt! Jag tror verkligen inte att jag missförstått någonting i denna tråden. Ni vill bara hacka på mig eftersom jag inte delar era åsikter. Men det är ok och ingenting jag blir upprörd över. Jag ser det som ett skitproblem i sammanhanget.

Lägg ner. Ingen tycker synd om någon som är lika god kålsupare själv!

Känner du dig påhoppad och kränkt så anmäl inläggen istället.
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (Särbo) skrev 2019-09-09 17:38:51 följande:

Lägg ner. Ingen tycker synd om någon som är lika god kålsupare själv!

Känner du dig påhoppad och kränkt så anmäl inläggen istället.

Nej du, här anmäls ingenting! Och jag lovar att aldrig någonsin tycka synd om dig.
  • Bananböjaren
    Anonym (Särbo) skrev 2019-09-09 16:02:11 följande:
    Du jämför idisslande kor med vegetarianer (människor). Hur ska jag kunna argumentera mot en helt annan ras?
    För oss köttätare är ni vegosar alla sammaSkrattande
  • Anonym (I)
    Anonym (Bella) skrev 2019-09-08 11:31:24 följande:

Han är ju afrikan å därmed Laktosintolerant!

Har försökt det med och att köpa laktosfritt!!

Inget funkar..

Är det en afrikansk grej att vara laktosintolerant??
  • Anonym (Yes, I know)
    Anonym (I) skrev 2019-09-09 18:37:44 följande:

Är det en afrikansk grej att vara laktosintolerant??

Det är in icke-nordisk grej, generellt. De allra flesta vuxna utanför Norden tål inte mjölk.
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Yes, I know) skrev 2019-09-09 18:42:36 följande:

Det är in icke-nordisk grej, generellt. De allra flesta vuxna utanför Norden tål inte mjölk.

Det är även vanligt att man inom norden är laktosintolerant
  • Plupp73
    Anonym (Yes, I know) skrev 2019-09-09 18:42:36 följande:

Helt sant
Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan