Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan

Jag har sedan ett år bott med min pojkvän och nu börjar jag tröttna!

Nästan varje gång han gjort nr2 så luktar det bajs i hela lägenheten (bor i en liten 2:a).

Det tar bort allt romantiskt med honom och med hur charmig & rolig han är, kan bara associera honom med bajslukten.

Ska tillägga att han är afrikan och äter MYCKET stark mat med olika slags afrikanska rätter som kan ställa till det lite där nere.

Han äter också bönor, kryddigt kött, råa ägg, kombinerat med en massa koppar kaffe som kanske är boven bakom lukten?

Har försökt att göra magvänlig mat som kokt fisk med potatis och andra rätter, men det verkar inte hjälpa.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-07 19:45:23 följande:

Hur luktar det efter ditt eget toabesök? Blåsippa?

Ja. Då blåsippor knappt luktar något!!
  • Anonym (Bella)

Våran ventil fungerar utmärkt!

Har försökt att inte prata, men ändå markera problemet, som att ha en manik man trycker på varav en spray av massa kemikalier blandar sig med bajslukten, oftast med tändsticksröken också.

VAD jag än gör så hjälper det inte!!

Det blir bara en cocktail av bajs, rök, å doftspraylukt när en försöker dölja avförings doften med andra preparat!!

Vet inte vad jag ska ta mig till.. Älskar honom å han är amazing i sängen.. Men det här negativa börjar ta över för mycket!

• Anonym (Bella)
    Anonym (Laktosintolerant) skrev 2019-09-08 10:27:07 följande:

Har han provat v.i.poo?

funkar för mig (laktosmage)

Då sprejar man i toan inan man sätter sig och det ska stoppa lukten från att lämna toastolen.

Han är ju afrikan å därmed Laktosintolerant!

Har försökt det med och att köpa laktosfritt!!

Inget funkar..
  • Anonym (Bella)
    smulpaj01 skrev 2019-09-09 10:02:55 följande:

Med tanke på vad han äter borde hela han stinka kraftigt från varje por i hans kropp.

Varför skulle han göra det?

Han luktar vääldigt gott då han har aXe africa/aqua.

Sen så luktar hans kropp väldigt maskulint, som de flesta afrikaner brukar lukta, speciellt alfahanarna med mycket muskler :)
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-09-10 21:54:16 följande:

Hur gammal är han? Tonåring?

Vi bor ihop, så nej. Övre 20-års åldern om det spelar roll.

I övrigt så vill jag bara tillägga att jag har fått honom att gå med på en vegetarisk kost bestående av nästan bara frukt å grönsaker.

Som nån annan här nämnde så har det faktiskt hjälpt :).

Det stinker komocka på toan dock (glömde utesluta vitlök & chilikryddorna) men hela lgh-en blir iaf inte helt nergasad längre.

Tack för hjälpen
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-09-27 16:58:25 följande:

Syftade på Axe som används av tonåringar och få vuxna män...

Har du statistik på det eller?

Inte för att jag bryr mig, så länge det luktar gott.
Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan