Hur ofta tvättar ni håret?
Hur ofta?
Hur ofta?
Skröna som jag trodde på när jag var yngre. Tvättade håret två gånger i veckan, torrschampo och luggtvätt däremellan, dvs bara två god hair days i veckan och det blev inte bättre trots att jag höll ut i många år. Sen gav jag upp och sedan 20 år tvättar jag håret varje dag, det har inte blivit ett dugg fetare, det är fortfarande vackert i en dag och fett och fult nästa
Skröna som jag trodde på när jag var yngre. Tvättade håret två gånger i veckan, torrschampo och luggtvätt däremellan, dvs bara två god hair days i veckan och det blev inte bättre trots att jag höll ut i många år. Sen gav jag upp och sedan 20 år tvättar jag håret varje dag, det har inte blivit ett dugg fetare, det är fortfarande vackert i en dag och fett och fult nästa
Det är sånt såna säger som inte har hår som blir fett lätt. ?Stå ut ett tag så blir det bättre sen.? I wish! Hjälper lite att bleka håret men det har jag inte lust med. Känns dock lite deppigt att det inte blir bättre med åren för vissa. Kommer säkert vara en av dem (är i 30-årsåldern nu).
Blöter håret så sällan som möjligt.?Tvättar med schampo väldigt sällan. Max 1gång i månaden. Tvättar med vatten och ibland med balsam också men max 2 ggr/veckan oftast mindre än 1ggn/vecka.
Torrschampo el puder ibland. Alltid uppsatt hår. Mitt hår tål inte vatten känns det som. Det går av!
Tjej med långt hår - varannan dag fast ibland var tredje
Nu är kanske detta lite off topic men ni som endast tvättar håret en gång i veckan eller mer sällan, hur ofta byter ni era örngott och sängkläder då? Själv är jag kanske lite överkänslig, men det måste ju samlas massa "osynligt" äckel där från erat hår...
Nu är kanske detta lite off topic men ni som endast tvättar håret en gång i veckan eller mer sällan, hur ofta byter ni era örngott och sängkläder då? Själv är jag kanske lite överkänslig, men det måste ju samlas massa "osynligt" äckel där från erat hår...