Hur ofta tvättar ni håret?
Hur ofta?
Hur ofta?
Vad är det som är "inte-veganskt" i vanligt schampo?
Tvättade mitt hår senast för 4 veckor sedan.
Tvättade mitt hår senast för 4 veckor sedan.
1-2 ggr/vecka och bara med CoWash.
Blir det inte fett?
Tvättar håret varje dag. Hade önskat att jag hade kunnat tvätta håret ett par gånger i veckan bara, men mitt hår blir tyvärr fett på en dag. På helger brukar jag hoppa över en dag om jag inte ska göra något särskilt dagen efter. Är så jobbigt att tvätta håret varje dag, men vad göra? Kan ju inte gå med fett hår på jobbet tyvärr...
Hur ofta?
Tvättar håret varje dag när jag duschar. Tycker otvättat hår luktar illa om man inte tvättar det varje dag. Jag och min kille myser och är nära varandra ofta och sitter/ligger med huvudena tätt ihop och då vill jag känna mig ren och fräsch. Samma sak gäller honom. Han tvättar också håret varje dag och om det någon gång råkar gå en extra dag mellan hårtvätt känns det inte så mysigt att vara riktigt nära. För mig känns det ofattbart att någon klarar av att gå omkring med otvättat hår en hel vecka.. Förstår inte varför man inte vill hålla sig ren.
Blev väldigt nyfiken nu. Ni som säger att ni tvättat håret typ en gång i veckan eller ännu mer sällan, hur ofta duschar ni resten av kroppen?