Campinglivet
Varför är det mest utsatta människor som campar?
Ser sällan välbärgade på campingplatser
Varför är det mest utsatta människor som campar?
Ser sällan välbärgade på campingplatser
blev nu själv sugen på att fricampa men aldrig stationerad på en campingplats bland massa bönder :)
blev nu själv sugen på att fricampa men aldrig stationerad på en campingplats bland massa bönder :)
Jag kan inte svara på varför en viss grupp väljer att boskaps-campa såsom på stora campingplatser. Vi älskar att campa och är högavlönade och högutbildade. Men vi gör det där vi inte syns eftersom vi vill åt naturupplevelsen och inte känner någon gemenskap på en stor campingplats.
alla vet vad bönder går för :)
Ja jag blir nyrik på kunskap varje dag :)
Jag kan inte svara på varför en viss grupp väljer att boskaps-campa såsom på stora campingplatser. Vi älskar att campa och är högavlönade och högutbildade. Men vi gör det där vi inte syns eftersom vi vill åt naturupplevelsen och inte känner någon gemenskap på en stor campingplats.
varför är du alltid emot?
www.svd.se/eu-migranter-kan-fa-campa-i-goteborg
för att det är billigt!
För övrigt så är min reflektion kring din bild av utsatthet följande:
Den som av fri vilja väljer att campa i tält, husvagn, bil , på anordnad campingplats eller nyttjar allemansrätt, i syftet rekreation är på inget sätt utsatt. Dom gör aktiva val utefter intresse o ja ekonomi kanske spelar in Som med allt annat i livet.
Camping är ett hälsosamt intresse och i vilken mån man nu väljer att lägga pengar på det, senaste husbilen eller ett tält som hängt med några år, garn ingen betydelsen och äger ingen signalering för huruvida man är socio ekonomiskt utsatt.
Signalerar min gnälliga gråtandes barn som jag ger förtroende under ansvar, mitt tält och mina secondhand jeans utsatthet för dig?