• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Minmakaron
    Dalarna1984 skrev 2019-03-31 19:42:33 följande:

Varför är man så dum och inte kan hålla sig borta från att testa tidigt?! Ska ha mens på lördag så vet att det är tok tidigt och att det kan ändras men fick såklart ett minus. Man går och har dessa grav symtom ( molande värk i mage och rygg) och hoppas på plus. Nu blev jag istället deppig och ja.. Känner mig misslyckad! =( varför väntar man inte!!!

Åh, visst är det så jobbigt det där... vet precis. Varför kan man inte bara låta det vara? Men som du säger, för tidigt. Men så svårt att låta bli fast man vet det. Nu finns det gott om hopp att det kan bli ett plus för din del ändå. Håller alla tummar! Tur vi har varandra här ändå när det känns deppigt.
  • z19
    Emmissss skrev 2019-03-31 21:22:19 följande:

Åh, har du också humörsvängningar? Idag har varit kaos för mig.. stackars sambon. Haha. När har man PMS? Efter ÄL? Börjar få molvärk men annars känner jag ingenting :(

Pms brukar börja kring äl fram till mens. Pmds är en lite jobbigare variant. För mig kan de vara i 3 veckor.

Dock denna gång är jag mer nere o känner mig ledsen, motför hur jag brukar vara annars - mer irriterad och arg på allt.

Känner inte heller så mkt, förutom brösten o de här humöret......
  • Anonym (Mammatill2)

Brukar också ha pms, fast runt en vecka innan mens. Vissa gånger har jag trott jag är gravid då jag. Stor riktigt grin färdig o hemskt humör. Varierar starkare symtom ibland ön andra månader. Så man blir väldigt lurad av pmsen. Tråkigt nog. Bara vänta o se. Denna månaden pricka jag inte ens in äl utan före och efter så räknar inte med nåt. Annars har man ju testat sig som en galning då man även haft illamående som blir o insett att det bara är pmsen som spökar :( håller tummarna för dig att det är nåt annat nu då :) :)

z19 skrev 2019-03-31 21:37:46 följande:

Pms brukar börja kring äl fram till mens. Pmds är en lite jobbigare variant. För mig kan de vara i 3 veckor.

Dock denna gång är jag mer nere o känner mig ledsen, motför hur jag brukar vara annars - mer irriterad och arg på allt.

Känner inte heller så mkt, förutom brösten o de här humöret......

• Meili

Är det någon här som träffat gynekolog pga utebliven eller väldigt lång menscykel? Om ja, hur fick ni hjälp, vad var orsaken, fick ni några hormon tabletter för att få igång mensen?

• Dalarna1984
    Minmakaron skrev 2019-03-31 21:24:44 följande:

Åh, visst är det så jobbigt det där... vet precis. Varför kan man inte bara låta det vara? Men som du säger, för tidigt. Men så svårt att låta bli fast man vet det. Nu finns det gott om hopp att det kan bli ett plus för din del ändå. Håller alla tummar! Tur vi har varandra här ändå när det känns deppigt.

Ja du, tänk om man bara kunde lägga det åt sidan och tänka på annat. Tur vi kan ventilera här! Tack detsamma =)
  • Mela88

Ägglosssning hade jag troligen strax innan helgen eller i helgen (olika dagar i olika appar). Har en menscykel på cirka 35 dagar. Men igår kom blod. Idag riktig blödning. Vad händer?

• sommartjejen888

Hej tjejer <3

Jag har gett upp hoppet den här gången, tog ett tidigt test idag visade ingenting. Mens på onsdag och rejäl mensvärk nu och min temp har spårat ur totalt. Bättre lycka nästa gång :) hoppas ni plussar!

• fannylinnea
    Mela88 skrev 2019-04-01 09:15:05 följande:

Ägglosssning hade jag troligen strax innan helgen eller i helgen (olika dagar i olika appar). Har en menscykel på cirka 35 dagar. Men igår kom blod. Idag riktig blödning. Vad händer?

Kanske en nidblödning :)
  • Ok1020

Är på ÄL+6 och fick en viss dipp, men vågar inte direkt hoppas. tänkte på att vissa kan ju få en dipp när ägget fäster men tror det är lite tidigt

Svar på tråden BIM April