BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Hej på er. jag gissar på att jag hoppar över hit, ni kanske kan hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester. Jag o gubben sexade i söndags, tisdags onsdags och igår. Såhär ser mina tester ut, Kan vi ha prickat in tro? Haft oregelbunden mens innan o fått hjälp med tabletter o så, hade mensens första dag 8 mars,
Men de måste väl vara positiva tester?
Tacksam för svar o förhoppningar. Längtar så efter att skaffa en till:) två sedan innan.
Hej tjejer! Jag ville passa på att fråga er hur ni hanterar träningen under dessa tider som ni försöker bli preggo? Jag tränar minst 5 dagar i veckan och då är det 45-60 min crosstrainer och 30 min styrketräning där jag varierar muskelgrupper som ska tränas. Anledningen till att jag tränar är dels att jag mår bra av det och på grund av att jag har kontorsjobb vilket innebär att man inte rör på sig öht. Jag läste ngnstans att man inte alls ska träna så mkt för att det kan stressa kroppen...
Hej tjejer! Jag ville passa på att fråga er hur ni hanterar träningen under dessa tider som ni försöker bli preggo? Jag tränar minst 5 dagar i veckan och då är det 45-60 min crosstrainer och 30 min styrketräning där jag varierar muskelgrupper som ska tränas. Anledningen till att jag tränar är dels att jag mår bra av det och på grund av att jag har kontorsjobb vilket innebär att man inte rör på sig öht. Jag läste ngnstans att man inte alls ska träna så mkt för att det kan stressa kroppen...
Jag tänker att du ska göra det som du mår bra av. Om du slutar träna kommer du troligtvis må sämre och det tror inte jag är nog bra. Sen kanske det inte är så bra att överanstränga kroppen heller. Gör allt med måtta:)
Jag har haft mensvärk ända sen jag hade ägglossning förra fredagen, någon mer som upplevt detta ? Ska ha mens på onsdag! Brukar alltid få värk precis dagarna innan.
Jag har haft mensvärk ända sen jag hade ägglossning förra fredagen, någon mer som upplevt detta ? Ska ha mens på onsdag! Brukar alltid få värk precis dagarna innan.
Jag hade så, även värk i ryggen precis ovanför rumpan. Plussade i onsdags på ÄL+10. Håller tummarna för dig!
Men åh jag hoppas!!! :) tog du sånt där tidigt gravtest?
Grattis till plusset <3