BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Var längesen jag hängde här???? Två barn sen tidigare. Träffat en ny man och vi vill gärna få en liten. Det här blir första försöket för oss.
BIM 11 april.
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984
7/4 Minmakaron
8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91
11/4 Tessi1, babycakes79
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo
17/4 Trettiotvå
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao
30/4 anonym (Sara11)
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
Var längesen jag hängde här???? Två barn sen tidigare. Träffat en ny man och vi vill gärna få en liten. Det här blir första försöket för oss.
BIM 11 april.
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984
7/4 Minmakaron
8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91
11/4 Tessi1, babycakes79
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo
17/4 Trettiotvå
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao
30/4 anonym (Sara11), Janniiique
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
Vilken dag började ni känna symtom? ÄL +?
Om ni kände symtom vill säga..
Funderar lite på det här med hcg nivån i kroppen och om den varierar mycket från person till person.
Personer som plussat tidigt, har de tempat? Tänker att implantationen borde avgöra hur tidigt man får hcg utslag?
Jag fick en inplantationsdipp på ÄL+7, jag är på ÄL+9 nu och har testat med testa tidigt då jag har extremt ont i brösten och dessutom skall resa utomlands på torsdag och vill veta innan.
Testat babyplans testa tidigt och predictor early idag och båda visar extremt svaga streck, jag räknar dock inte detta som plus då jag har 4 kemiska graviditeter i bagaget och tror att det skall hända igen, kommer inte räkna det som plus förens det står det på digitalt.
Funderar lite på hur man räknar ut hur mycket hcg som skall ha utsöndrats efter att ägget fästs? Någon som vet?
Funderar lite på det här med hcg nivån i kroppen och om den varierar mycket från person till person.
Personer som plussat tidigt, har de tempat? Tänker att implantationen borde avgöra hur tidigt man får hcg utslag?
Jag fick en inplantationsdipp på ÄL+7, jag är på ÄL+9 nu och har testat med testa tidigt då jag har extremt ont i brösten och dessutom skall resa utomlands på torsdag och vill veta innan.
Testat babyplans testa tidigt och predictor early idag och båda visar extremt svaga streck, jag räknar dock inte detta som plus då jag har 4 kemiska graviditeter i bagaget och tror att det skall hända igen, kommer inte räkna det som plus förens det står det på digitalt.
Funderar lite på hur man räknar ut hur mycket hcg som skall ha utsöndrats efter att ägget fästs? Någon som vet?
Vilken dag började ni känna symtom? ÄL +?
Om ni kände symtom vill säga..
Jag har faktiskt ingen aning :/ jag är också på äl+9 har haft mensvärk nästan varje dag sen ägglossning. Tog ett vanligt clearblue test idag och på det stod det inte gravid. Nu har jag konstig mensvärk igen så antar att mensen kommer som vanligt på onsdag :( får man fråga vad inplantationsdipp är? :)
Haller helt med! HUR kopplar man bort nar allt man kan tanka pa ar beeeebis. Det ar dock viktigt att behalla hoppet varje manad och inte ge upp! We are in this together ;)