BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Precis så. Du sätter ord på precis allt där. ;) Tur att det finns fler än jag.
Har också haft fruktansvärt illamående sedan jag vaknade! BIM -8 så antar att det bara är inbillning, känner nämligen ingenting annat. Klämmer på brösten som en dåre och försöker intala mig själv att de nog allt är lite ömma...
Att det ska vara så besvärligt att få ett efterlängtat plus
Har också haft fruktansvärt illamående sedan jag vaknade! BIM -8 så antar att det bara är inbillning, känner nämligen ingenting annat. Klämmer på brösten som en dåre och försöker intala mig själv att de nog allt är lite ömma...
Att det ska vara så besvärligt att få ett efterlängtat plus
Jag har en massa symtom men det är ju samma symtom som när jag ska få mens så att tro att denna månaden äntligen skulle bli ett pluss vågar jag inte ens önska längre. Min mens kan diffa lite på 2-3 dagar så är antingen på BIM-1 eller BIM-4, oavsett. Jag måste bara vänta tills nästa helg för att våga hoppas på något. Dock har jag inte Liiika kraftig mensvärk som jag brukar ha när mensen ska komma men det kan ju vara 4 dagar kvar så kan ju kommer i veckan. Hatar vänta blääää
Okej!
Kunde inte hålla mig pga illamåendet så fick göra ett test, som gjorde mig ännu mer förvirrad!
CB test och kissade i en behållare och doppade ner
Kontrollrutan blev blå och fin, MEN jag fick två streck på diagonalen?
Ett streck på diagonalen betyder inte gravid
Ett plus betyder gravid, men vad betyder då TVÅ streck på diagonalen??
HJÄLP
Okej!
Kunde inte hålla mig pga illamåendet så fick göra ett test, som gjorde mig ännu mer förvirrad!
CB test och kissade i en behållare och doppade ner
Kontrollrutan blev blå och fin, MEN jag fick två streck på diagonalen?
Ett streck på diagonalen betyder inte gravid
Ett plus betyder gravid, men vad betyder då TVÅ streck på diagonalen??
HJÄLP
Varför är man så dum och inte kan hålla sig borta från att testa tidigt?! Ska ha mens på lördag så vet att det är tok tidigt och att det kan ändras men fick såklart ett minus. Man går och har dessa grav symtom ( molande värk i mage och rygg) och hoppas på plus. Nu blev jag istället deppig och ja.. Känner mig misslyckad! =( varför väntar man inte!!!
Haha aww vi är nog ett par stycken här som är lika knäppa? Hur känns det för dig idag? Jag hade såna sjuka kramper under natten och på morgonen - har varit så illamående hela dagen idag. Jag tror att det är början på PMS för mig - brukar få illamående då.. :(
Jag har såna fruktansvärda hormonsvängningar. Gråter, känner mig låg, nere osv. Har pmds, men så här burkar jag inte må. Brukar vara mer lättirriterad, arg, stortokig :-P
Hormoner gör lite som dom vill från månad till månad. Men detta är som sagt vidrigt jobbigt. Andra med liknande?
Brösten börjar även dem ömma riktigt ordentligt. Samma brännande smärta som tidigare ggr då det tagit sig....
Kul o följa alla här iaf
Jag har såna fruktansvärda hormonsvängningar. Gråter, känner mig låg, nere osv. Har pmds, men så här burkar jag inte må. Brukar vara mer lättirriterad, arg, stortokig :-P
Hormoner gör lite som dom vill från månad till månad. Men detta är som sagt vidrigt jobbigt. Andra med liknande?
Brösten börjar även dem ömma riktigt ordentligt. Samma brännande smärta som tidigare ggr då det tagit sig....
Kul o följa alla här iaf