BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Oj, jag läste lite fel. Läste "ingen riklig blödning". Förlåt.
Hm... Kanske du ska ringa en barnmorska och fråga vad det kan bero på :) De kanske också säger att en kraftig blödning kan vara nidis. Känns ju märkligt att mensen kommer direkt efter äl. Är du säker på att du hade äl i helgen eller kan den ha skett tidigare?
Woho April! Nu kör vi igång, så nyfiken på er som närmar er? Hur går det för alla? :)
Woho April! Nu kör vi igång, så nyfiken på er som närmar er? Hur går det för alla? :)
Jag tog den 21 mars så det har gått 10 dagar idag. Jag har läst att den kan sitta visa falskt positivt i 14 dagar så jag väntar den tiden för att vara säker. Har haft väldigt mycket molvärk av den men detta är första dagen jag har illamående.
Igår så hade jag så jävla ont i nedre delen av magen och i ländryggen, har haft det idag också. Illamående av och till i flera dagar. Dock tror jag att det är PMS och inte grav.symptom. Har haft liknande innan mensen andra gånger. Hur går det för dig?
Jag får uppdatera BIM-listan för enligt min app så ska jag ha BIM på lördag den 6 och inte den 8.e april.
Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar
Tusen tack för ditt svar! Jag fick en tid hos en privat klinik då kommunen sa ?kom tillbaka efter det gått 1 år? trots att detta är månad 7. Ser fram emot mitt besök och få lite hjälp, funderade också en sväng på om jag har pcos eller om menscykeln rubbats av övervikt.
Får man ?automatiskt? även igång ägglossningen med Provera då?
BIM-5. Blev inget denna gång heller - denna mensvärk och ont i ryggen är nu garanterat PMS. :(