• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • Babycakes79

En vecka till BIM och jag har en del symptom redan sjukt nog. Har ju två barn sen innan så känner igen det men vågar inte riktigt tro nåt såhär tidigt. Mycket molvärk, väldigt ömma bröst och illamående emellanåt. Bara första försöket, kan lika gärna vara inbillning.. Testar nästa vecka!

Har ni andra några symptom?

• z19

Bim-6

Brösten ömmar som f*n

Känt mig nere och låg men annars mår jag rätt ok

Kunde inte hålla mig från att testa imorse, känner nästan att det är något..... fick det svagaste strecket..... dock inte så konstigt när det är alldeles för tidigt - och det kan lika gärna vara ett spökstreck. Men nu kommer jag så klart testa varje dag fram till bim. Jag skulle hålla mig, eftersom de blev en kemisk grav förra månaden. Men nä, de går inte

Grattis till alla plussare!!!

• Lunalove

Haft extremt svullna och ömmande bröst och bröstvårtor i över 1 vecka, haft konstiga känningar och stickningar i livmodern ungefär lika länge. Tappen är fortfarande mjuk och stängd.. temperaturen börjar gå uppåt igen.

Idag så började jag känna mig illamående nu när jag är på jobbet...

Testet var lika som igår, ingen stegring dvs.. tog även digitalt men som var negativt men tror att det kanske var för tidigt (baserat på hur svaga stickorna varit) att testa.

När skall man "ge upp" och tro att kroppen bara spelade ett spratt? Finns det någon tumregel?

• Tjoppa12

Hoppar gärna in här , nu har inte jag hunnit läst ikapp något men jag har bim 14 april..

Är på äl+5 och har redan börjat jaga symptom! Någon som känt så tidigt? Om ägget fäst då vill säga :D

• Anonym (Siggen)

BIM - lista:

1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli 

3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove

4/4 Skrollan94 

5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08 

7/4 Minmakaron, Zyprexa 

8/4 CH90, Evi82, Ok1020, Rollan92

9/4 z19, youwontremember, Pumpan90 

10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo

11/4 Tessi1, babycakes79

13/4 Mela88, Tirin 

14/4 Joni, llindizz, Gävlebo, Tjoppa12

15/4 Enmsik

17/4 Trettiotvå 

22/4 Leosmamma88, fannylinnea 

23/4 Sirest01 

24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss

27/4 Dimman

30/4 anonym (Sara11), Janniiique 

Pluslista:

26/3 Seseli -6

27/3 lonelygirl92 bim-5

2/4 tovikan bim-3 , Ellie08 -4

• annaboo
    Lunalove skrev 2019-04-03 13:52:54 följande:

Haft extremt svullna och ömmande bröst och bröstvårtor i över 1 vecka, haft konstiga känningar och stickningar i livmodern ungefär lika länge. Tappen är fortfarande mjuk och stängd.. temperaturen börjar gå uppåt igen.

Idag så började jag känna mig illamående nu när jag är på jobbet...

Testet var lika som igår, ingen stegring dvs.. tog även digitalt men som var negativt men tror att det kanske var för tidigt (baserat på hur svaga stickorna varit) att testa.

När skall man "ge upp" och tro att kroppen bara spelade ett spratt? Finns det någon tumregel?

Håller med, det är precis samma här... illamående deluxe!

Vart öm i bröten fan tills idag egentligen, men nu mår jag sådär som att jag kanske är sjuk..... störigt! Sen gick en tjej på jobbet hem just av den anledningen så kanske inbillar mig också. Men jag mådde ju dåligt redan i morse :(

Och killen bara menar på att jag inbillar mig, ?det blir nog inget denna månad!? Han kanske har rätt, vi får se..
  • LBP91

Läser om alla era symptom och gläds med er som plussat. Själv har jag 1 vecka kvar till BIM och känner absolut ingenting!!! Sitter och trycker mig själv på brösten för att känna efter om de inte är lite ömma ändå men inte då. Ganska konstigt eftersom jag brukar få ömma bröst 10 dagar innan mens... Vet inte om jag intalar mig eller om de har blivit lite större men det är i så fall enda symptomen. Ska bli spännande att se hur de här 7 dagarna utvecklar sig. Försöker att inte känna efter så mycket heller men det är ju så förbaskat svårt :)

• Tjoppa12

Mina bröstvårtor har sedan två dagar tillbaka varit sååå ömma och igår kom det molvärk i ländryggen som är kvar och meeer idag, och ibland känner jag i magen / ljumskarna. Men det är såå tidigt så det kanske inte ens hänger ihop...hoppas iaf. Någon som känt lika ? Jag har sen igår haft rikliga flytningar också?(sorry för äckelvarning hihi)

• Ellie08

Tack tjejer för alla gratulationer! Jag kunde ju inte riktigt tro det igår så jag testade på min allra sista babyplan sticka som jag hade i huset och det var även positivt där så jag vågar faktiskt tro på det här! :)

Jag vet att symptom och liknande var ngt som jag ville veta om andra innan de plussade så det jag kan säga om mina symptom är följande. Exakt samma pms symptom som innan mens, värk i rygg och mage, illamående och kände mig varm om kvällarna, trötthet och humörsvängningar. Enda saken som var annorlunda denna gång var att illamåendet höll sig i flera dagar och att jag hade väldigt konstiga drömmar flera nätter i sträck, jag är en sån som inte har drömmar annars eller minns iaf inte drömmarna!

Kram på er!

• Nicciz
    LBP91 skrev 2019-04-03 18:37:56 följande:

Läser om alla era symptom och gläds med er som plussat. Själv har jag 1 vecka kvar till BIM och känner absolut ingenting!!! Sitter och trycker mig själv på brösten för att känna efter om de inte är lite ömma ändå men inte då. Ganska konstigt eftersom jag brukar få ömma bröst 10 dagar innan mens... Vet inte om jag intalar mig eller om de har blivit lite större men det är i så fall enda symptomen. Ska bli spännande att se hur de här 7 dagarna utvecklar sig. Försöker att inte känna efter så mycket heller men det är ju så förbaskat svårt :)

När jag blev gravid så kände jag absolut ingenting fram till vecka 7. Och när jag är skengravid så känner jag hur mycket som helst så det behöver inte betyda ngt
Svar på tråden BIM April