• Emmissss

BIM April

Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

Blir vårt 7e försök.

BIM

10/4 Emmissss

• Svar på tråden BIM April
  • annaboo
    tovikan skrev 2019-04-02 15:44:20 följande:

Jag plussade precis pa bim-3! Tog ett clearblue digitalt som visade "Gravid 1-2 veckor". Helt sjukt!

Mina symptom:

- sjukt ont i brostvartorna

- lattirriterad

- mer och konstiga drommar

Haha och där kom pluset ja :)

Stort Grattis!
  • Ellie08

Tack så mycket för alla gratulationer tjejer. Nu hoppas jag att det håller sig och allt går bra. Jag kommer fortfarande kika in här om det är okej och se hur det går för er alla och peppa och stötta så gott jag kan! Jag håller tummarna för er alla! Många kramar <3

• tovikan
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

nej lagg av!!!!! woohooooooooo! ahhhh sa roligt! mitt visade exakt samma! blir ett luciabarn for mig. vad ar ditt beraknade datum?
  • Lyra78
    Mela88 skrev 2019-04-02 14:13:35 följande:
    Ja så frustrerande när den inte funkar. Men beställde hem naturalcycles och ska börja tempa. Gyntid fick jag i mitten på maj så bara ha is i magen.

Varför tror du det inte tog sig för er denna månad? :/
    Åh, långt till gyntiden, men förhoppningsvis får du klarhet då. Jag använder FF och tycker att jag fått mycket mer koll på kroppen med tempandet, så rekommenderar verkligen! 

Tyvärr missade vi ÄL den här månaden Rynkar på näsan. Vi fick till till det två dagar innan, men förhoppningarna är inte särskilt stora den här gången. Eller ja, alltid finns väl hoppet där, men sannolikheten är ganska liten.
  • tesselessan

Jag orkar inte med ovissheten och detta illamående. Tar ett test ikväll/imorgon. Idag har det gått 13 dagar sen sprutan. Man ska vänta 14 dagar säger förpackningen men vissa kan testa efter 10 dagar. Om testet är negativt kan förhoppningsvis illamåendet försvinna pga skengraviditet. Är det positivt så litar jag inte på derbyt tar ett nytt test i helgen.

Nu har alla byxor börjar trycka obehagligt över magen vilket gör illamåendet värre. Förra graviditeten började jag sjukt tidigt med grav byxor för att allt som satt hårt över magen gjorde mig mer illamående.

• Lyra78
    tovikan skrev 2019-04-02 15:44:20 följande:

Jag plussade precis pa bim-3! Tog ett clearblue digitalt som visade "Gravid 1-2 veckor". Helt sjukt!

Mina symptom:
    - sjukt ont i brostvartorna
    - lattirriterad
    - mer och konstiga drommar

Grattis!! Solig
  • Lyra78

Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

Wow, grattis! Tänk vad en dag kan skilja! Hoppas era plus smittar av sig till oss andra Tungan uteFlört.
  • Lyra78

Wow, grattis! Tänk vad en dag kan skilja! Hoppas era plus smittar av sig till oss andra Tungan uteFlört.
  • Minmakaron
    Lyra78 skrev 2019-04-03 08:07:46 följande:

Wow, grattis! Tänk vad en dag kan skilja! Hoppas era plus smittar av sig till oss andra .

Precis! Tänk vad en liten dag kan göra. Väldigt intressant och peppande! Nu håller vi tummarna för fler plus.
  • höstmamma

Jaha bim dagen. Ingen mens. Dock vaknade jag med migrän (som Brukar komma varje månad tre dagar före mens) så får se om allt är försenat bara då,

då jag fick negativt test igår (Bim-1) med RFSU testa tidigt, dock inte med morgon urin men hade hållt mig tre timmar iallafall och med tanke på att det va ?testa tidigt? borde det Ju synas då samt att pms migränen är här nu då :(

Svar på tråden BIM April