BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
BIM-5. Blev inget denna gång heller - denna mensvärk och ont i ryggen är nu garanterat PMS. :(
Woho April! Nu kör vi igång, så nyfiken på er som närmar er? Hur går det för alla? :)
Hey tjejer, jag hoppar också in här.
Lång historia, men fick ett oväntat plus i december, som visade sig vara en MA i januari tyvärr... Så jag och killen har väl försökt sen dess att bli gravida igen.
Fick ett plus förra månaden som dagen efter visade negativt. Men mensen var försenad ett par dagar så det var säkert tidigt missfall.
Enligt apparna borde jag haft äl för en vecka sen, men jag tror jag hade det i helgen.....
Lång story short, jag tror att jag har bim den 10/4 (apparna visar mellan den 9-11) men jag tror den kanske blir lite senare. Hoppas någon kan lägga in mig i listan då jag sitter med telefonen :)
Tokblankt test för mig på BIM -5. Ja, nya tag igen nästa månad antar jag.
Hoppar in här på listan ????
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08
7/4 Minmakaron, Zyprexa
8/4 CH90, Evi82, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo
11/4 Tessi1, babycakes79
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo
15/4 enmsik
17/4 Trettiotvå
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao
27/4 Dimman
30/4 anonym (Sara11), Janniiique
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
Självklart ska det vara en liten glad gubbe, inga frågetecken :)
Fick mens igen! Trodde jag skulle ha ägglossning men fick mens dag 20 ist...(annars dag 35) tvivlar på att jag har någon ägglossning i huvetaget nu. Så bebis 2019 blir det inte för oss. Så trött på kroppen alltså!
Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar
Fick mens igen! Trodde jag skulle ha ägglossning men fick mens dag 20 ist...(annars dag 35) tvivlar på att jag har någon ägglossning i huvetaget nu. Så bebis 2019 blir det inte för oss. Så trött på kroppen alltså!
Tokblankt test för mig på BIM -5. Ja, nya tag igen nästa månad antar jag.