BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Jag e nog dumi huvudet, hjälp mig nu.
Känner av molande mensvärk lite lätt bara inte alls mycket. Fick mens 8 mars första dagen, höll i sig till den 13mars.
Och jag började testa med ägglossningstester 27/3. Alltså 8dagar sedan,
Jag o gubben sexade då förra söndagen, tisdagen onsdagen torsdagen, O nu i måndags.
Gjorde ett test ägglossning igår kväll och precis här nu för en stund sen, Alltså vilket av alla är positiva?
HJÄLP....
dessa tagna precis nu. 4/4-19 kl 10:40
Är det graviditstest?? Ja iså fall positivt? Jag ser bara en bild också :(
Samt då att förra veckan sexade vi då sönagen(24) tisdagen 26 onsdagen 27 ( då jag tycker ägglossning är positivt) samt torsdaegn 28, o sen va han borta i helgen , o vi sexade nu i måndags 1 april. hehe. O idag känner jag molande mensvärk men inte kraftigt men ändå något. :/ Snacka om att bli förvirrad. Hade mensens första dag den 8 mars. efter hjälp med piller.. så dem funkade för att få igång mensen o då sa läkaren till mig att testa med ägglossningstester 14-16 dagar efgter 8 mars o de gjorde jag o har några bilder från dem testen men är grymt svaga tex den 18 mars, 19 mars 22 mars o sedan 24mars va de svagt, samt 26 mars på kvällen svagt, så vilka skall ag lita på nu, Åh obbigt när man verkligen vill få till en:)
BIM-lista
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08
7/4 Minmakaron, Zyprexa
8/4 Evi82, Ok1020, Rollan92
9/4 z19, youwontremember, Pumpan90
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo
11/4 Tessi1, babycakes79
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo
15/4 Enmsik, CH90
17/4 Trettiotvå
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss
27/4 Dimman
30/4 anonym (Sara11), Janniiique
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
2/4 tovikan bim-3 , Ellie08 -4
Vi gör såhär, Två helt nya färska bilder tagna nu, ägglossningtesterna från förra veckan,
O så från 2/4 o så idag,
Vad o vilket skall jag lita på? Varför känner jag molande mens värk idag?
Vi gör såhär, Två helt nya färska bilder tagna nu, ägglossningtesterna från förra veckan,
O så från 2/4 o så idag,
Vad o vilket skall jag lita på? Varför känner jag molande mens värk idag?
Allt är kollat med hormoner o så hos gynläkare, O gyn undersökning är kontrollerat, allt ser fint ut inga konstigheter.
O alla vitaminer i kroppen är också ok!
Men detta sista som jag tog nu e väl starkare än de andra? jag har alltså molande mensvärk.