BIM April
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)
Blir vårt 7e försök.
BIM
10/4 Emmissss
Då vågar jag mig nog på ett grattis!!
Hur går det för er tjejer? Många som har BIM nära mig (den 10e) känner ni något? Haft ÄL? Jag har känt av lite men inte alls lika ont som andra månader..
Hoppar med för en gångs skull då jag tror att det kan ha tagit sig denna gången. Känner mig harmonisk, känner inget behov av att testa tidigt men har bara svullna ömma bröst som symtom samt lite stickningar i livmodern ibland.
Vi är inne på exakt 2 år av försök nu i April :)
BIM - lista:
1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli
3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove
4/4 Skrollan94
5/4 sommartjejen888
6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984
7/4 Minmakaron
8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020
9/4 z19, youwontremember
10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91
11/4 Tessi1,
13/4 Mela88, Tirin
14/4 Joni, llindizz, Gävlebo
17/4 Trettiotvå
22/4 Leosmamma88, fannylinnea
23/4 Sirest01
24/4 Nicciz , Mammamiao
Pluslista:
26/3 Seseli -6
27/3 lonelygirl92 bim-5
Hur går det för er tjejer? Många som har BIM nära mig (den 10e) känner ni något? Haft ÄL? Jag har känt av lite men inte alls lika ont som andra månader..
Hade ÄL i fredags (positivt på kvällen), har nu under veckan efter ÄL känt värk (lik mensvärk) på kvällarna och har känt av det mer idag under dagen - har även känt mig krasslig och har haft mkt flytningar idag. Ska iväg till gymmet och träna nu efter jobb, fortsätter dessa typ av värk så skippar jag träningen i helgen. Hur har du känt?
Okej! Jag känner igen "mensvärken" slutade med RR till denna cykel, slutat med de mesta vitaminerna förutom folsyra för att minska stressen och allt tvång. Tror min ÄL kom som den ska denna månad, tror RR gjorde att den kom mycket senare... får rejäl migrän vid ÄL (måndags) och känner mig orkeslös.. ska träna idag och hoppas kroppen är tillbaka. Brukar även känna lite i svanken. Men inte mycket magont ännu, konstigt nog! Nu håller vi tummarna!!!
Hur länge har ni försökt? Första barnet? :)
Jag är så sjukt osäker när det kmr till RR, Bisolvon, och massa annat. Jag har regelbunden menscykel, regelbunden ägglossning men det är något som inte funkar. :( Jag tar bara folsyra. Vi har försökt sen oktober förra året. Jag slutade med mina minipiller under sommaren. Första barnet .. förhoppningsvis, fyller 31 år i juni. Min man fyller 33 i augusti. Hur länge har ni försökt? Har du barn? :)