Inlägg från: Anonym (Mammatill2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mammatill2)

BIM April

Skulle testa mig med de testerna tidigast 4 dagar innan för att få ett rätt resultat och med morgon urin eller att du hållt dig 4h utan att dricka :)

Så det inte blir negativt om du testar för tidigt.

Rollan92 skrev 2019-03-30 13:50:21 följande:

Hej på er! Detta blir mitt första inlägg någonsin. :)

Har BIM den 8/4, och är just nu på ÄL +5 och har börjat känna av lite värk i tjejmagen... frågan är om det är mensen som redan känns av (vilket är lite väl tidigt) eller om man inbillar sig. :O

När tror ni det är rimligt att testa sig? Har två st testa tidigt hemma...

• Anonym (Mammatill2)

Brukar också ha pms, fast runt en vecka innan mens. Vissa gånger har jag trott jag är gravid då jag. Stor riktigt grin färdig o hemskt humör. Varierar starkare symtom ibland ön andra månader. Så man blir väldigt lurad av pmsen. Tråkigt nog. Bara vänta o se. Denna månaden pricka jag inte ens in äl utan före och efter så räknar inte med nåt. Annars har man ju testat sig som en galning då man även haft illamående som blir o insett att det bara är pmsen som spökar :( håller tummarna för dig att det är nåt annat nu då :) :)

z19 skrev 2019-03-31 21:37:46 följande:

Pms brukar börja kring äl fram till mens. Pmds är en lite jobbigare variant. För mig kan de vara i 3 veckor.

Dock denna gång är jag mer nere o känner mig ledsen, motför hur jag brukar vara annars - mer irriterad och arg på allt.

Känner inte heller så mkt, förutom brösten o de här humöret......

Svar på tråden BIM April