Anonym (chockad!) skrev 2019-12-12 12:02:27 följande:
Så skoj att de börjar bli större nu och ser deras framsteg varje dag nästan! Jag tycker det är väldigt mysigt med bebisar såklart men roligare när de blir större och kan röra sig lite! :)
Någon här som redan funderar på en till??? Låter det galet?! Mitt problem är min ålder så jag har inte så mkt tid att vinka på. Nån mer som vill ha tätt?
Det var ju min mans första barn och mitt tredje. Han är inte helt övertygad om en till så inväntar vad han känner och hur han ställer sig till det. Hur tänker ni?
Jag har hela tiden haft syskon i åtanke då detta var första barnet och jag strax fyller 34. Men första tiden med sonen gjorde mig skräckslagen, hur fan ska man orka?? Men nu när allt blivit bättre och han är mer tillfreds och glad så kommer tankarna tillbaka. Jag blev arbetslös under graviditeten så jag vill gärna ha så tätt att jag kan behålla samma SGI. Men jag drömmer också om fler än två barn så det är ytterligare en anledning att inte låta tiden rinna iväg. Sambon är dock tveksam till 3 eller fler så vi får se...
Först blev jag besviken att jag fick tillbaka mensen så snabbt, men med tanke på planeringen så är det bra eftersom jag tänkte långtidsamma vilket annars hade kunnat skjuta upp syskonförsöken.
Jag vill nog ha runt 2 år mellan barnen, men det betyder ju att jag måste bli gravid igen inom ett är. Herregud haha. Hur tänker du? Hur gammal är du?
Jag hade iallafall otroligt lätt att bli gravid så jag förväntar mig att kunna styra planeringen rätt bra (3 graviditeter på 5 försök. 2 missfall och 1 bebis).