Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Har misstänkt att det blev något ända sedan ett par dagar efter ÄL men fick det svart på vitt idag med ett digitalt. :D
Detta var inte planerat och jag är i en liten chock fast jag känt på mig det så länge men i och med att jag har en blödning sen över en vecka sedan så är jag mest orolig men om allt går som det ska så är BF den 5 Juli. Spännande!
Halloj! Hoppar in här! Skrev nyss i junitråden då jag inte hittade någon julitråd :P
Bf 1/7 enligt appen just nu. Har bokat in ett vul om 2-3 veckor och Första besöket på mvc blir i slutet på november! :))
Testar ni er fortfarande?
Jag känner att jag behöver påminnelse och testar mig emellanåt. Haha! ????
När tänker ni skriva in er hos bm?
Jag plussade nu på morgonen - och bf blir 2 juli om allt får gå vägen ^^
Är mer hungrig än vanligt, spelar ingen roll hur mycket jag äter så är jag ändå hungrig inom två timmar igen. Annars mår jag än så länge väldigt bra - men det är ju så tidigt ^^
Tänker testa med digital tills det står 3+ :) Än så länge är jag på 1-2 :)
Väntar med samtalet till bm tills bim är passerat med någon vecka.
Jag plussade nu på morgonen - och bf blir 2 juli om allt får gå vägen
Jag är också på 1-2 . Visst innebär det att man är enligt läkaren i v 3-4?
Jag hade bim igår. Ska ner och lämna cellprov nu snart så tänkte höra med bm då.
Kan vi inte skriva en kort liten presentation om oss? :)
Jag är 29 år och min sambo är snart 39. Jag har två barn sen tidigare, men han har inga. Vi försökte i 4 månader innan det tog sig.
Jag vill bara skrika ut till hela världen att jag är gravid men jag måste ju hålla mig såklart, men det är svårt!