Bf Juli 2019
Plussade precis, BIM-5. Bf är 8 juli.
Har lite molvärk, annars inga andra symtom :)
Plussade precis, BIM-5. Bf är 8 juli.
Har lite molvärk, annars inga andra symtom :)
Kan vi inte skriva en kort liten presentation om oss? :)
Jag är 29 år och min sambo är snart 39. Jag har två barn sen tidigare, men han har inga. Vi försökte i 4 månader innan det tog sig.
Jag vill bara skrika ut till hela världen att jag är gravid men jag måste ju hålla mig såklart, men det är svårt!
Jag är 23 år och min sambo 26. Har en dotter på 5 år sedan innan. Detta blir mitt och sambons första tillsammans dock! Ska bli så spännande och jag längtar mest att få berätta för min dotter att hon äntligen ska bli storasyster!!
Hur gör ni andra med att berätta för era äldre barn? Vill så gärna berätta, men känner att det kanske är bättre att vänta om något (förhoppnings vis inte) skulle gå fel? Samt finns risken att hon råkar försäga sig när vi är på familjemiddagar eller liknande!
Jag är gärna med i en facebookgrupp om någon har lust att fixa en :)
Jag plussade idag! Är ca v.3+6. I
Plussade igår med men väldigt svagt och utanför testtiden. Idag kom ett tydligt streck efter 2 minuter! Beräknat 8 juli enl hemsida, har inte någon app (har ni någon att rekommendera?). Jag är 25 (fyller snart 26) och min man är 26 (fyller snart 27). Det är vårt första barn, om nu allt går vägen. Och det gick på första försöket vilket jag inte hade förväntat mig!
Jag och sambon har laddat ner pregtime. Den verkar bra! :)
Och grattis till plusset :D
Jag kan skapa en grupp på fb, men behöver då bli vän med nån som vill vara med i gruppen. Kan inte skapa gruppen utan att bjuda in någon direkt.
Så skicka ett meddelande här så berättar jag vad jag heter så kan ni söka upp mig på fb :)
Gruppen på fb kommer självklart vara hemlig!
Har skapat en grupp på fb nu! Så bara höra av er om ni vill vara med :)
Jag är gärna med också :)
Kul med grupp! Och tack för tipsen på appar! Kan andra se att man är med i en grupp även om den är hemlig?
Nej innan kan se att du är med i gruppen :)
Enligt min åsikt så är det första besöket inte så jätteviktigt, brukar vara ett sånt där hälsosamtal där de mest pratar om vad man inte ska äta och sånt man ska tänka på nu, upplevde att jag viste det mesta redan... inskrivningssamtalet (som brukar vara v.9-10 nån gång) är däremot lite viktigare tycker jag, då diskuteras ju hela vårdplanen och man bestämmer sig om olika typer av foster-diagnostik och andra saker som kan vara viktigt för vården av dig under din graviditet, det skulle jag inte vilja göra utan min man. Vi fick tom skippa hälsosamtalet den här gången, då jag födde så nyligen tyckte hon inte ens det behövdes.
Jag har alltid tänkt att jag ska göra nåt gulligt av att berätta, men varenda gång har jag blivit så exalterad att jag sprungit upp till honom med stickan på en gång haha tycker det verkar gulligt att vänta till fars dag och göra nåt speciellt, önskar jag hade klarat det! Haha
Ja jag skrev ur mitt perspektiv, min man har inte missat ett enda besök varken hos mvc eller BVC, för att han inte vill det jag menade bara att man inte missar nåt jätteviktigt om man missar just hälsosamtalet, för min del hade det varit ok, men min man hade absolut kommit med ändå
Hej! Blev precis medlem på fl, vi plussade i fredags 1/11 och har beräknad bf 10/7. Finns det en fb-grupp går jag gärna med där, vem ska jag kontakta?????
Vill gärna gå med i fb gruppen. Är den den som heter BF juli 2019?? Har ansökt om att få med nu ????
Hej hoppar in här!
Plussade svagt igår och lite tydligare idag. Men kan inte riktigt fatta det fortfarande. Har pcos och fick inte ta pergotime denna månaden så vi laddade inför nästa månad egentligen.
Det blir mitt tredje barn, har en 5 åring och 16 månaders.
Vill jättegärna gå med i hemlig facebookgrupp om det finns någon? :)
Ni som vill vara med i fb-gruppen kan pma mig! :) självklart är gruppen hemlig :)
Visst fanns det en fb grupp? Finns det plats att få vara med där? :)
Skicka gärna till mig med angående facebookgruppen