Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hänger på med en liten presentation av mig :)
Jag är 28 (29 innan året är slut) och min sambo är 32. Vi har varit tillsammans i mer än 11 år nu och jag blev gravid på vårat 6:e försök. Detta blir vårat första barn :)
Jag och min kille har 4 barn och detta blir Vårt femte. Jag är 33 och han 44.
Jag kommer att vänta med att ringa till bm några veckor.
40+ och väntar nummer fem!! :) Min och mannens andra gemensamma.
Jag är 23 år och killen ett år yngre, vi har hållt ihop i 8 år med ett lite avbrott då han flyttade för fotbollen. Vi hittade tillbaka och lever i ett distansförhållande.
Första barnet, inte planerat så det blir att planera om lite så det blir bästa möjliga. Chocken börjar lägga sig nu och känner sånt lyckorus i hela kroppen. :)
Jag har ulcerös prokit och är rädd att pyret i magen ska ta skada då jag inte får i mig mycket mat..
Tänkte vänta 1 vecka till innan jag ringer BM för inskrivningstid.
Jag är 32 år och min man 37 år.. han har 4 barn sen innan och jag tre barn.. Vi har försökt i 3 år att få barn och blivit gravida 4 gånger varav 2 missfall och sen förlorat en son i vecka 17 och en dotter i vecka 23.. nu hoppas vi innerligt denna bebis klarar sig <3
Skulle börja med medicinering för pco med äggstimulerande nu i veckan, men vi plussade istället och är sjukt rädda men så otroligt lyckliga
Jag är högrisk för MF, det är därför jag väntar med inskrivning, hade det inte varit det då hade jag nog ringt på bim typ :)
En liten presentation?
Jag är 26 år och min sambo fyller snart 28.
Vi bor i en liten by där jag arbetar inom hemtjänsten och han inom cnc i staden bredvid.
Fick missfall i somras då vi var i v 12 men är nu i v 5 så vi får hålla tummarna. Detta blir första barnet. :)
Jag är 23 år och min sambo 26. Har en dotter på 5 år sedan innan. Detta blir mitt och sambons första tillsammans dock! Ska bli så spännande och jag längtar mest att få berätta för min dotter att hon äntligen ska bli storasyster!!
Hur gör ni andra med att berätta för era äldre barn? Vill så gärna berätta, men känner att det kanske är bättre att vänta om något (förhoppnings vis inte) skulle gå fel? Samt finns risken att hon råkar försäga sig när vi är på familjemiddagar eller liknande!
Jag är 23 år och min sambo 26. Har en dotter på 5 år sedan innan. Detta blir mitt och sambons första tillsammans dock! Ska bli så spännande och jag längtar mest att få berätta för min dotter att hon äntligen ska bli storasyster!!
Hur gör ni andra med att berätta för era äldre barn? Vill så gärna berätta, men känner att det kanske är bättre att vänta om något (förhoppnings vis inte) skulle gå fel? Samt finns risken att hon råkar försäga sig när vi är på familjemiddagar eller liknande!
Vad roligt att så många hittat hit!
Själv är jag 25 och sambon 27 och väntar 3e barnet och beräknad den 4/7 :)