Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hakar på här då jag började plussa svagt i måndags men nu idag blev det starkare och då dessutom på lunchen ???? Kommer inte våga skriva in mig någonstans förens jag passerat BIM med en vecka eller så. Första barnet och vi har försökt i nio månader så känns fantastiskt och lite läskigt på samma gång.. Tog det sig verkligen denna gången?! ????
Det känns otroligt overkligt att vi blivit gravida igen och ändå såppas snart efter vi förlorade dottern i augusti..
Vi kommer tala om för våra barn om tillökning när vi gjort ultraljudet i vecka 9 och sett att allt ser bra ut
Får jag fråga varför du är högrisk?
Ja, det känns om ännu mer verkligt när man blivit inskriven. :)
Jag är 32 år och min man 37 år.. han har 4 barn sen innan och jag tre barn.. Vi har försökt i 3 år att få barn och blivit gravida 4 gånger varav 2 missfall och sen förlorat en son i vecka 17 och en dotter i vecka 23.. nu hoppas vi innerligt denna bebis klarar sig <3
Skulle börja med medicinering för pco med äggstimulerande nu i veckan, men vi plussade istället och är sjukt rädda men så otroligt lyckliga
Jag ska på inskrivning redan om 1 1/2 vecka, svårt att få tid här så när jag tog ut spiralen sa barnmorskan att jag skulle ringa och boka tid så fort jag fått ett +, men blev förvånad att jag fick tid så snabbt! :)
Plussade igår!! Och har en bebis på 3 och en halv månad :) Huvudvärk som bara den, uh. Bf 4 juli :)
Bokar du själv och betalar själv då? Eller får man tidiga ultraljud om man vill av landstinget du bor i? :)
Plussade oxå igår!
Helt ovetandes. Mensen va 4 dagar sen. Men hade som på känn att den var på gång, så tänkte att jag skulle ta ett test för att få se det negativa svaret.. mensen brukar kunna komma då
Tog testet, som va negativt.. la ifrån mig det, tog en snabb dusch o kollade på testet igen - och hade två streck.
Visste det kanske nånstans. Men hade ändå svårt o tro det. Men nu är det så iaf.
Ömma bröst. Stick/hugg i magen. Sjukdomskänsla. Trött. Hungrig som bara den! Och idag har jag även haft illamående.
Har en 8-årig son sen innan med en annan pappa.
Vi har faktiskt inte bestämt att vi ska behålla det ännu.. men jag tror på de. Allt kom som en liten chock. Men vi landar o ser vad de blir
Grattis till alla plus!
Mina symtom har typ också försvunnit sen igår och tog ett nytt test i dag och det vart 2 streck ???? jag känner mig så pigg just nu har sy mycket ork nu.
Vaknar ni också på natten och känner er pigga ? Som att kroppen redan förbereder sig på vakna nätter i framtiden.
[quote=79169670][quote-nick]Linda4barnsmamma skrev 2018-10-26 21:46:47 följande:[/quote-nick]Mina symtom har typ också försvunnit sen igår och tog ett nytt test i dag och det vart 2 streck ???? jag känner mig så pigg just nu har sy mycket ork nu.
Vaknar ni också på natten och känner er pigga ? Som att kroppen redan förbereder sig på vakna nätter i framtiden.[/
Är det det den håller på med?? Jag som skyllde på månen! Som om det inte räcker med att man ammar 51 gånger om natten redan... :)