Tokfia92 skrev 2019-01-07 22:25:25 följande:
Ja de säger ju att det kan öka chanserna efter spinningen så vi håller tummarna! Om inget annat kan jag konstatera att jag vart extremt spänd innan, haft ont i kroppen i flera veckor och så fort vi fick veta resultaten så har jag verkligen kunnat slappna av!
Nej vi fick inte några mediciner eller liknande eftersom det inte var några fel på mig, ska tydligen vara ett skolboksexempel på hur det ska se ut ???? vi har inte fått någon kallelse än men hon sa att väntetiden är ca 8 månader till Sahlgrenska, så vi hoppas ju såklart det tar sig innan ;)
Spolningen kändes som sagt inte på mig (inte mindre bekvämt att ligga där och vifta med tårna för det men ändå????) nu efter känns det som lite kraftigare mensvärk bara. Det kommer gå kalasbra i övermorgon ????
Tokfia92 skrev 2019-01-07 22:25:25 följande:
Ja de säger ju att det kan öka chanserna efter spinningen så vi håller tummarna! Om inget annat kan jag konstatera att jag vart extremt spänd innan, haft ont i kroppen i flera veckor och så fort vi fick veta resultaten så har jag verkligen kunnat slappna av!
Nej vi fick inte några mediciner eller liknande eftersom det inte var några fel på mig, ska tydligen vara ett skolboksexempel på hur det ska se ut ???? vi har inte fått någon kallelse än men hon sa att väntetiden är ca 8 månader till Sahlgrenska, så vi hoppas ju såklart det tar sig innan ;)
Spolningen kändes som sagt inte på mig (inte mindre bekvämt att ligga där och vifta med tårna för det men ändå????) nu efter känns det som lite kraftigare mensvärk bara. Det kommer gå kalasbra i övermorgon ????
Nu har jag också fått göra en spolning och fått våra provsvar från testerna.
Spolningen gjorde dessvärre rätt ont för mig, så det var skönt att det ändå gick relativt snabbt. Gynekologen kunde inte se några stopp, och allt såg jättefint ut på proverna, kändes ju både jättebra och konstigt på samma gång, hur svårt ska det vara liksom? :(
Vi fick också en remiss till sahlgrenska för att ställas i kö till IVF. Jag fick höra att det kan ta uppåt ett år att få en tid, så hoppas innerligt att det tar sig innan dess!
Känner precis som du beskriver efter resultaten, hur man på något vis äntligen kan slappna av lite och axlarna sjönk ned en decimeter typ.. Nu är det bara att vänta och se vad året har att bjuda på... :)