• Anonym (dåligt samvete)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

För ett tag sedan när jag var ute på nattklubb träffade jag en kompis till min fästman där. Han är väldigt stilig och charmig. Vi dansade, drack drinkar och det blev lite flirtigt. Vi gick iväg ihop, kysstes litegrann. Vi hittade en avskild plats och sedan sög jag av honom. Inget mer hände, skall jag vara ärlig så hade jag kunnat gå längre vid det tillfället men vi hann inte mer eftersom han kom nästan direkt. Vi kom överens om att det var ett misstag och ingen skulle berätta något.

Jag har enormt dåligt samvete, och när jag träffar min fästmans kompis så blir det jobbig stämning. Han brukar flirta med mig i smyg dessutom. Så fort min fästman går på toaletten eller liknande, och sedan låtsas som ingenting. Jag är livrädd för att min fästman skall få reda på något.

Jag vill inte vara otrogen igen eller svika den jag älskar men den andre killen fortsätter att flirta...han ger sig inte. Jag har lockats till en snabb kyss några gånger efter detta men inget mer än det har hänt. Samvetet äter upp mig och jag försöker undvika honom men det är svårt för han och min fästman är nära vänner. 

Berätta för min fästman? Stryka ett streck över detta och sluta låta mig bli lockad av den andre?

• Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?
  • Anonym (Glädje)

Jag tycker att du ska suga av vem helst du önskar. Och nej, berätta gör man bara och endast för att lätta sin egen börda. Men du kanske borde vara singel istället?

• Anonym (Gör slut)

Du sög av honom för du kan inte motstå uppmärksamheten från honom, du har ett obekräftat bekräftelsebehov som talar för att du är omogen. Gör slut och jobba på dig själv. Du älskar säkert din fästman, men du är inte mogen för att vara i ett seriöst förhållande. Det som göms i snö kommer fram i tö.
    Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Lycka till.

• Anonym (Gör slut)

Sluta flumma om att om man älskar någon är man aldrig otrogen, det kan hon säkert göra. Hon är bara en omogen tjej med ett stort bekräftelsebehov som inte är uppfyllt. Hon är inte redo för en monogam relation. 

Gizmo skrev 2018-09-14 19:31:11 följande:

Snälla ts, du måste berätta för din man att du har varit otrogen.
    Så att han får välja om han vill fortsätta ert förhållande. Ge din älskade man möjligheten att finna äkta kärlek där han blir respekterad för den han är.

(Om du verkligen älskade din man skulle du ALDRIG vara otrogen)

• Anonym (Jisses)
    Anonym (AnnaM) skrev 2018-09-14 22:31:15 följande:

En avsugning är också inräknat i sex . Är väl inte värre än att slicka mus

Ja men nu var det inte så jag menade. Verkar som TS tyckte att en liten avsugning inte var så farligt. Personligen skulle jag bli mer äcklad och förnedrad om jag fick reda på att min partner enbart givit oralsex till min polare än att dom hade haft vanligt sex.

Känns så jävla billigt liksom.
  • Anonym (enkom)

Jag svarar endast på TS nu. 

Att killen flirtar med dig är väl för att han behöver tömma sig igen och du har ju visat dig lättillgänglig. 

Ditt eget samvete får du jobba med själv, men varför lasta över det på din kille för att du själv ska få lättnad? Det enda raka är att göra slut, för du älskar uppenbarligen inte din kille fullt ut, då är man nämligen inte otrogen. Att vara otrogen är ett val man gör, och du gjorde det valet, nu får du ta konsekvenserna. 

Att killen sen har svekfulla vänner är en annan sak, han har verkligen hamnat i en skitsits, som han inte ens vet om, med både otrogen flickvän och vidrig kompis. 

Eftersom du tydligen inte kan hantera sprit så bör du också överväga att inte dricka mer så länge som du är i ett förhållande. 

• Anonym (Loverboy...)
    Anonym (Jisses) skrev 2018-09-15 07:46:54 följande:

Ja men nu var det inte så jag menade. Verkar som TS tyckte att en liten avsugning inte var så farligt. Personligen skulle jag bli mer äcklad och förnedrad om jag fick reda på att min partner enbart givit oralsex till min polare än att dom hade haft vanligt sex.

Känns så jävla billigt liksom.

Håller med. Hon fick ju inget heller....grrr
  • Anonym (Glädje)

Herregud, det är ju som i pingstkyrkan. Massa moralens väktare på höga stolar som dömer på liten mängd med fakta. Så många perfekta människor på ett och samma ställe, imponerande.

Hej förresten! Hur mår ni? Är det någon fellatio på menyn där i villastaden?

• Man 78
    Anonym (AnnaM) skrev 2018-09-14 17:09:20 följande:

Håll tyst om det. Det ger mer skada än nytta att berätta. Du sög ju bara av honom.

Du verkar ha ett intresse för honom med.

Det förbjudna är mest spännande

Har du själv erfarenhet av ämnet?
  • Anonym (Loverboy...)
    Anonym (Glädje) skrev 2018-09-15 10:38:49 följande:

Herregud, det är ju som i pingstkyrkan. Massa moralens väktare på höga stolar som dömer på liten mängd med fakta. Så många perfekta människor på ett och samma ställe, imponerande.

Hej förresten! Hur mår ni? Är det någon fellatio på menyn där i villastaden?

Du har rätt att vi vet inte allt. Men det låter illa. Kompis till pojkvännen....

Jag hade gjort slut direkt om det hänt mig. Om min kille slickat någon av mina vänninor.

Moral eller inte men blir äcklad
  • Anonym (Ka)

Det luktar trolltråd. Ts har förväntat sig en kul läsning i helgen...

Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?