• Anonym (dåligt samvete)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

För ett tag sedan när jag var ute på nattklubb träffade jag en kompis till min fästman där. Han är väldigt stilig och charmig. Vi dansade, drack drinkar och det blev lite flirtigt. Vi gick iväg ihop, kysstes litegrann. Vi hittade en avskild plats och sedan sög jag av honom. Inget mer hände, skall jag vara ärlig så hade jag kunnat gå längre vid det tillfället men vi hann inte mer eftersom han kom nästan direkt. Vi kom överens om att det var ett misstag och ingen skulle berätta något.

Jag har enormt dåligt samvete, och när jag träffar min fästmans kompis så blir det jobbig stämning. Han brukar flirta med mig i smyg dessutom. Så fort min fästman går på toaletten eller liknande, och sedan låtsas som ingenting. Jag är livrädd för att min fästman skall få reda på något.

Jag vill inte vara otrogen igen eller svika den jag älskar men den andre killen fortsätter att flirta...han ger sig inte. Jag har lockats till en snabb kyss några gånger efter detta men inget mer än det har hänt. Samvetet äter upp mig och jag försöker undvika honom men det är svårt för han och min fästman är nära vänner. 

Berätta för min fästman? Stryka ett streck över detta och sluta låta mig bli lockad av den andre?

• Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?
  • Anonym (felix)

Ert förhållande är nog dödsdömt oavsett vad du gör. Du har inte en chans att bli förlåten om du berättar självmant. Och det kan inte undgå att komma fram. Den andre killen är nog inte så diskret som du kunde önska. Gå själv innan smällen kommer.

Anonym (Sånt som händer...) skrev 2018-09-13 17:10:33 följande:
    Hur snabbt kom han? I munnen på dig?
    Jag vet inte. 30 sekunder eller en minut kanske? Så det var väldigt kort tid.
  • Anonym (Monna)

Smakade väl rå torsk..kan jag tänka..?

• Anonym (Sånt som händer...)
    Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-13 17:30:50 följande:
    Jag vet inte. 30 sekunder eller en minut kanske? Så det var väldigt kort tid.
    Fick du satserna i munnen?
  • Anonym (Men herregud)

Helt galet hur lättfotade vissa tjejer blivit i svedala.

Anonym (Men herregud) skrev 2018-09-13 19:21:15 följande:

Jag är INTE lättfotad.
  • Bananböjaren
    Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-13 11:51:20 följande:

t. Vi gick iväg ihop, kysstes litegrann. Vi hittade en avskild plats och sedan sög jag av honom. Inget mer hände, skall jag vara ärlig så hade jag kunnat gå längre vid det tillfället men vi hann inte mer eftersom han kom nästan direkt.

Kunnat gå längre? Är du ett troll? Du tror inte att en avsugning klassas som otrohet att alla tänkande människor då? Bra att du har dåligt samvete.
  • eilgbmls
    Anonym (Men herregud) skrev 2018-09-13 19:21:15 följande:

Det är södra Sverige och hört att kvinnor är sådana där. Måste vara danska influenser.
  • Anonym (kls)
    Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-13 19:30:14 följande:
    Jag är INTE lättfotad.
    Du är själva definitionen av att vara lättfotad.
  • Anonym (Man)

Oj....detta blir jobbigt.

Detta kommer fram....var så säker...

Frågan är bara när.

Frågan är när bomben skall smälla.

Jag hade nog gjort slut med fästmannen.

Uppenbarligen älskar och respekterar du inte han.

Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?