Inlägg från: Anonym (Loverboy...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Loverboy...)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

Anonym (Jisses) skrev 2018-09-14 17:50:55 följande:

Serr? En avsugning är ju fan värre än sex. Riktigt billigt.

Ja verkligen. Riktig luderstil....
  • Anonym (Loverboy...)

"...lockats till en kyss..."

Ja du

• Anonym (Loverboy...)
    Anonym (Jisses) skrev 2018-09-15 07:46:54 följande:

Ja men nu var det inte så jag menade. Verkar som TS tyckte att en liten avsugning inte var så farligt. Personligen skulle jag bli mer äcklad och förnedrad om jag fick reda på att min partner enbart givit oralsex till min polare än att dom hade haft vanligt sex.

Känns så jävla billigt liksom.

Håller med. Hon fick ju inget heller....grrr
  • Anonym (Loverboy...)
    Anonym (Glädje) skrev 2018-09-15 10:38:49 följande:

Herregud, det är ju som i pingstkyrkan. Massa moralens väktare på höga stolar som dömer på liten mängd med fakta. Så många perfekta människor på ett och samma ställe, imponerande.

Hej förresten! Hur mår ni? Är det någon fellatio på menyn där i villastaden?

Du har rätt att vi vet inte allt. Men det låter illa. Kompis till pojkvännen....

Jag hade gjort slut direkt om det hänt mig. Om min kille slickat någon av mina vänninor.

Moral eller inte men blir äcklad
  • Anonym (Loverboy...)
    Anonym (AnnaM) skrev 2018-09-15 14:31:39 följande:

Det man inte vet har man inte ont av

Inte så enkelt. Känt på mig att min kille var "lurig"och det förstörde min lust till honom.

Och det tog slut ja. Fått bekräftat i efterhand att han var en bock så min känsla stämde.

Den som inte är rädd om sin relation kan ju vara lite mer fri. Själv är jag totalt monogam och behöver en partner med samma läggning. Och det finns har jag förstått!!
Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?