Seb81 skrev 2018-10-05 12:33:24 följande:
Fy gumman, jag förstår din oro!! Ring in till dom & be att få komma in. :( Känns konstigt att du ska behöva gå över helgen och vara så orolig.
Fy fan, jag vet vad du går igenom!!!
Nej det kommer inte färskt blod utan mest brunt, som kan vara lite rosa i bland. Men det kanske är en matsked per dag som kommer nu... inte ens det. Det kommer ju massa Lutinus oxå, speciellt på morgonen när man klivet upp. Jag är skjukt nervös för att det har blivit nått... :( Idag tycker jag mina bröst inte är lika ömma som de varit.
När jag hade ma i v 9+0 så sa de att det är väldigt vanligt att just runt denna tid så kan symtomen försvinna.
Men som sagt, ring in så du får komma på ett vul. För visst är det till veckan som du ska kolla för största gången va? Eller har du gjort det?
Kraaaaaaam
Jag är så trött på den ständiga oron man känner - försöker intala mig att så länge det inte blöder är det lugnt - men egentligen är det ju bara att jag stoppar huvudet i sanden..:/
jag hade mitt första vul i måndags (v 6+3) där hjärtat pickade så då levde den lilla krabaten i alla fall - åååh orkar inte springa och göra vul varje gång jag får en krämpa/inte känner några symptom.
kanske lite knäppt i sammanhanget men varje vul får jag dessutom betala ca 1500kr för - så det svider också!
tack för stöttning känns som en jäkla bergochdalbana som aldrig tar slut