Inalina skrev 2018-10-02 15:13:53 följande:
Ja du verkar vara en väldigt positiv person - men alla har vi dippar ibland!
ja en skid eller vandringsresa till schweiziska Alperna med myran om några år blir ju perfekt! misstänker att du bor norrut i landet så ni kanske har bra ställen i närheten där också?
kallar ni 'bebisen' för nåt där hemma? Här har det blivit grodan av någon anledning - kändes mest könsneutralt haha!
Ja en vandringstur lät inte helt fel! Fick lov att googla lite på landet, ser vackert ut! :O Att man aldrig tänkt på det landet som resmål förr... :) Det är ganska litet va?
Ja vi bor norrut så nog finns det fina vandringsställen här omkring med, men svenska vintern gillar jag inte, och speciellt inte när man bor lite mer norrut.. första snön har kommit redan. Eller nu va jag orättvis. Jag älskar vintern på ett vis, skoteråkning, pimpelfiske och mysiga meterhöga snöhögar när man är ute på sina promenader.. MEN, vintern här är såå lång. Den har i princip redan börjat, minusgrader dygnet runt och som sagt första snön har redan kommit.. Och så är det vinter nu fram till sista mars ungefär.. Så det blir såå långdraget.. Men men.. Allt har väl sin charm ;)