Inalina skrev 2018-10-03 15:06:59 följande:
det är väl skönt med fl - man kan komma o gå lite som man vill :) har du vart i väg på vul nu?
har inte hunnit förbi något apotek ännu och lunchade med en kollega så kunde inte direkt smita in och fråga då heller. oj så bra med gratis NIPT - själv känner jag mej inte särskilt gammal vid 34 men det finns väl delade åsikter om det
Själv börjar jag bli trött på ?du är så ung så du har gott om tid på dig?. Men det kanske är för att man kämpat några år. Jag känner mig gammal i kroppen men inte i sinnet. :)
Japp nu har vi sett Signe igen. :) hjärtat slog som det skulle och den var ca 19 mm. :) tyckte inte om läkaren, och med mitt humör nu så var jag skitarg på henne i bilen sen och grät. Det är en hemsk känsla att inte kunna känna den glädjen som egentligen finns där inne, efter att ha väntat på detta i 3 år. Jag hade velat njuta mer. Men nu ska jag trappa ner med lutinus så jag hoppas jag mår bättre sen. Kanske kommer ett glädje-inlägg då med att jag äntligen är gravid, hehe. :)
Jag frågade om det inte gjorde nån skillnad att ta lutinus längre. Hennes svar ?hade det gjort skillnad så hade vi sagt att ni skulle ta längre. Får du missfall nu så är det inte för att du inte tar lutinus?. Jag sa att vi gjorde ett tidigt ultraljus. Hennes svar på det: ?hade vi tyckte det var bra att göra ett tidigt ultraljud så hade vi bokat in det här?. Var ett par andra saker hon sa med.
Är det min depphjärna eller var det korkade svar av henne?