Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Carolin och andra som är otrogna. Tror ni att någon skulle vilja vara tillsammans med er om de visste hur ni egentligen är? Skulle man vilja till bringa tid med er då? Funderar i någonsin på det? För vem vill vara ihop med någon som bedrar och går bakom ryggen på en. Ja som ständigt pissar på en. Kan en partner någonsin känna sig tillitsfull med någon som er? Eller har ni andra motiv till en relation? Pengar? Rädsla för att ta tag i sitt liv och avsluta relationen? Eller är det jag försöker prata om något ni inte förstår?
Vad jag inte förstår är att man kan leva med som brist på självrespekt som ni gör. Eller?
Nu måste jag hoppa in.
Har man inte tagit upp detta som ett problem och inte hjälpt till att lösa det så är det inte ok att gå utanför förhållandet.
Carolin och andra som är otrogna. Tror ni att någon skulle vilja vara tillsammans med er om de visste hur ni egentligen är? Skulle man vilja till bringa tid med er då? Funderar i någonsin på det? För vem vill vara ihop med någon som bedrar och går bakom ryggen på en. Ja som ständigt pissar på en. Kan en partner någonsin känna sig tillitsfull med någon som er? Eller har ni andra motiv till en relation? Pengar? Rädsla för att ta tag i sitt liv och avsluta relationen? Eller är det jag försöker prata om något ni inte förstår?
Vad jag inte förstår är att man kan leva med som brist på självrespekt som ni gör. Eller?
Alltså definittonen skriver du ju själv "FÖR grov". Alltså inte optimalt. Jag kan visst får orgasm med min pojkvän men det går mycket lättare med en mindre. Med en mindre slipper jag oroa mig för smärtor vilket är skönt. sex med pojkvännen innebär så gott som alltid ett visst mått av smärta. om man inte haft ett väääldigt långt förspel och är riktigt riktigt upphetsad.
Jag har inte mätt men jag skulle säga att den är runt sju cm bred som mest men då är den lite utplattad med Tyvärr är detta på den yttre delen och inte längst in
Gamla klassiska historien, vi var rörande överens om saker och ting när vi inledde relationen men över tiden som jag ändå investerat mig i relationen ville hon plötsligt nått annat.
Avkall på det man vill göra av sitt liv leder till en bitterhet där man känner sig sviken och lurad. Det var för sent att bryta men jag gav mig den på att inte behöva hålla henne lycklig så jag slutade ha sex med henne och tog mina behov nån annanstans.