Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Precis så är det för mig.
Min partner är bra på så många sätt. Men i sängen funkar det inte längre. Jag säger aldrig nej till sex med min partner, för det är ändå närhet. Men jag njuter knappt och kommer aldrig. Sen ligger jag gärna och kliar min partner på ryggen och myser. Så det finns närhet kvar där. Men sexuellt behöver jag annat..
Jag hittade min älskare på en sajt för undergivna/dominanta, och vi har pratat väldigt mycket om mina fantasier, och han ser till att uppfylla dem.
Han binder också mig, slickar mig tills jag kommer minst 2-3 gånger, sen använder han leksaker och knullar mig... ingen prestige där i att använda leksaker eller inte.. Det är så skönt..
Jag har ingen bra ursäkt. Min man och jag har ett bra sexliv, jag älskar honom och jag är inte olycklig på något vis. Jag skulle nog dö av sorg om han gjorde samma mot mig.
Jag har en älskare. Han är inte ens bra i sängen men han är spännande och farlig, mystisk och het. Att bedra min man med honom känns så hemskt fel och hett på samma gång. Han gör mig jättetänd och jag längtar efter honom men jag är alltid otillfredställd efter att ha varit med honom. Han har aldrig gett mig orgasm. Han bryr sig inte om det. Han tar för sig, och använder mig att onanera sig med. Så det är inte sexet som sådant jag är ute efter heller, det får jag av min man.
Varför är det OK för dig att knulla med en annan man och inte din man med en kvinna?!? Hur skulle han reagera om han fick reda på att du knullar en annan man medans han lagar mat åt er. Du kan ju uppenbarligen inte älska din man så pass mkt som du borde, eftersom du knullar hej vilt med en annan man. Bryt upp ditt förhållande och lek av dig innan du inleder ett nytt förhållande.
Skitdålig relation med mannen. Ingen närhet/bekräftelse/kärlek/intimitet alls.
Skitdålig relation med mannen. Ingen närhet/bekräftelse/kärlek/intimitet alls.
Att älska sin partner eller inte. Har inget med att göra ett kk förhållande.
Då är det fritt fram att din man har en annan kvinna att knulla emellanåt och sen ha dig på sidan av?
För mig hör sexet ihop med förhållandet. När förhållandet är dött är det svårt att ha sex med någon som inte vill prata varken före el efter. Det blir som ett trist jobb.